Onkohan mahdollisesti lapsettomuushoidoista ollut apua tällä kertaa`?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeesiä

Vieras
Viime perjantaina eli siis 5 päivää sitten tehtiin inseminaatio.

Maanantaina oli jonkin aikaa alamahakipuja ja tänään on ollut kipuja myös jonkin verran. Lämmöt 36,5 astetta. ( Normilämpö minulla on 35,6 - 35,7 astetta )
Rinnat eivät ole kipeytyneet eikä alamaha ole suuremmin turvoksissa.

( Viime kerralla kun inseminaatio tehtiin, rinnat tulivat melko pian arantuntuisiksi ja alavatsa oli alusta asti todella turvoksissa. Silloin alamahakipuja oli inseminaatiopäivänä ja 3 päivää inseminaation jälkeen. Sitten kivut loppuivat ja muitakaan oireita ei tullut. Testi oli nega )

vieras, minulla on 1 spontaani raskaus takana ( ja siitä tenava ). Silloin mahan nipistelyt alkoivat jotain rv.4 paikkeilla. Mutta hyvin lievät olivat raskausoireet tuolloinkin.

54y.... olen pyrkinyt olemaan hössäämäti tässä nyt liikoja. Koska viime inseminaatiokin meni metsään ja kyllä se teki taas kipeää, kun vuoto kumminkin alkoi. Hyvä kun tässä hoitokierrossa edes muistin ottaa ne lääkkeet ajallaan, en vain ole niin hyvin toipunut tuosta ekasta pettymyksestä. Saatikka että tässä sitten on luultavasti edessä toinenkin pettymys, niin saa nähdä sitten, millä mielellä lähdetään sitten neljännelle hoitokierrokselle. Kyllä kuitenkin on myös sekin tunne tässä mukana, että taatusti testi näyttää negaa ensi viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26100943:
vieras, minulla on 1 spontaani raskaus takana ( ja siitä tenava ). Silloin mahan nipistelyt alkoivat jotain rv.4 paikkeilla. Mutta hyvin lievät olivat raskausoireet tuolloinkin.

Lämmöt kohoaa ovulaation aikana, ja pysyy koholla menkkoihin asti. Jos raskaus on alkanut, lämmöt pysyy vielä siitä eteenpäin koholla, jos ei, niin palautuvat normaaleiksi. Kaikilla lämmöt eivät silti välttämättä nouse.

Toivotaan nyt että olet raskaana, mutta sen mitä olen itse kokenut, ja lukemattomia piinailuja seurannut, ei oireista yleensä voi raskautta etu käteen päätellä. Itsellänikin on ollut vaikka mitä oireita, mutta kierrossa jossa raskauduin, ei mitään. Tosin vatsaa kyllä nipisteli juuri sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, ja tuo nipistely kyllä oli erilaista kuin ihan normaalit menkkakivut.

Mä olen huomannut raskauden ennen plussaa lähinnä kohdun aristamisesta. Siis tiskialtaan reunaan tms., jos nojaa, tai jos housut painaa istuessa yhtään kohtua, se aristaa.

Toki on tullut myös repäisykipujakin ja aika voimakkaita. Mutta niitä on ollut joskus, vaikka raskaana ei olisi ollutkaan, joten niihin en yksistään "luota".

Lämpöjä en niin ole huomannut. (tai yhdestä kolmesta taisi olla jotain, jos oikein muistan)

Yhteistyössä