En löytänyt minäkään mitään googlella.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Enpä löytänyt googlettamalla. Mutta veikkaan, että on.
Heh...kuljen siitä melkein päivittäin, mutta en osaa sanoa, tiedotetaanko siellä ilmoitustaululla levätilanteestaAlkuperäinen kirjoittaja pitahaya:En löytänyt minäkään mitään googlella.
Onko siellä jotain ilmoitustaulua missä ilmoittaa jos on?
Mä en ole siellä uinut, mutta olen nähnyt ihmisten uivan. Onhan sinne vuosien saatossa tehty vaikka mitä puhdistusjuttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Uitteko te oikeasti Lammaslammella? Olen aina ajatellut että se ei ole uimakelpoinen.
Mietin vaan että kun sinne on meiltä aika lyhyt matka että jos siellä oikeasti voisi uida, ei tarvitsisi ajaa pidemmälle uimaan.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en ole siellä uinut, mutta olen nähnyt ihmisten uivan. Onhan sinne vuosien saatossa tehty vaikka mitä puhdistusjuttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Uitteko te oikeasti Lammaslammella? Olen aina ajatellut että se ei ole uimakelpoinen.
mä kävin isän luona siellä, joten kuuluu mun lapsuuteen myös tuo paikkaAlkuperäinen kirjoittaja ev:aih, mun lapsuudenpaikkoja! vartuin pähkinärinteessä ja lammaslampi oli mun lempipaikkoja. kävin ostaa 50pennillä ranskanleipää ja syötin sorsia.