Onkohan kellään ollut vastaavanlaista vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuukautiset olleet pois kohta 3kk (en testin mukaan ole raskaana), hiukset tippuu päästä eikä kainalo- ja häpykarvoituskaan kasva enää entiseen tahtiin (mikä ei minua haittaa). Mieskin luuli että oon alapään karvoitusta ajellut, mutta en ollut, itsekseen on harventunut :/

Imetän tällä hetkellä, synnytyksen jälkeen ehti tulla kahdet kuukautiset.

mulla myös lakkas kainalo ja pimpsa karvat kasvamasta ku imetin molemmilla kerroilla. mutta mulla ei ole kyl kuukautisia vielä kertaakaan synnytyksen jälkeen ja synnytyksestä on jo 1v 2kk. kait ne tulee sit ku imetys loppuu kokonaan. varmaan hormoonit sekaisin ku imetät ja sen takia ei tuukaan kuukautisia.

Näin minäkin olen sen itsekseni järkeillyt, mutta kun kahta edellistä imettäessäni karvat kasvoi normaalisti ja kuukautisetkin tuli tasaiseen tahtiin kerran kuussa. Mutta ilmeisesti jokainen imetyskerta on erilainen.

Täytynee ottaa puhelua terkkariin huomenna. Neuvolassa (vauvan) kysyin terkalta voiko kuukautiset jäädä pois jo alettuaan synnytyksen jälkeen. Oli aika ihmeissään ja varmisti monta kertaa etten ole raskaana, mutta ei osannut sen tarkemmin sanoa voiko imetys jättää ne pois yhtäkkiä.

Yhteistyössä