V
"vieras ap"
Vieras
Eli mulla alko menkat 5 päivää etuajas. No ihmettilin et vuotoa joka oli ruskeaa ja välil tuli vähän verta. Vuodot oli muuten ihan normaalit. No päätin kuiteski testata ku olin hyvin herkkänä ja oli pahoinvointia. Sain r-testiin haamun. Testasin uudestaa seuraavana aamuna ja tuliki selkee plussa. No sain hoitajalta lähetteen labraan ja sieltäki tuli että raskaana. Ja tähän väliin vielä että imetän ja mulla on 10-kuinen lapsi joka on syntyny sektiolla. Ja jatketaa... no meni pari päivää ja kotitestit tummu. Pääsin lääkärille joka ultras eikä nähny kohdussa mitää. Mut sain kiireisen lähetteen kättärille no nekin ultras ja ei mitää otti verestä sen hormooni määrän joka oli 98 no lääkäri sano että varmaan on menny kesken mut mene viikonlopun jälkee viel verikokeisiin. No kävin sit verikokeis ja hormoonit oli noussu 172 eli vieläki alhanen. Mitää hirveit kipui ei ole. Välil vaa nippaa. Ja yhen päivän tuli hyvin pientä vuotoa. Välil näki ku pyyhki. No nyt mun oli pakko viel tehä se digi testi ja siihen tuli et raskaana 1-2 viikkoa vaik oli pitäny tulla 3+ pääsen taas maanantaina kättärille. Mut hitto en saa mielenrauhaa. Onko kellää ollu mitää vastaava? Anteeks viel sekava tarina kirjottelen puhelimella