Onkohan kana mennyt pilalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ? ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

? ?

Vieras
Mies on huomaamattani avannut kanasuikalepaketin ja jättänyt sen sitten jääkaappiin. Perjantaina on kuulemma osan paistanut. Ei ole edes laittanut pussiin, vaan kansi on ollut löyhästi päällä. Onkohan nuo nyt pilalla? Päiväystä kyllä vielä on. Minun raskaana oleva nenäni ei ole kovin luotettava nuuskija, kun kaikki haisee epäilyttävälle. Mutta ei siis poikkeuksellisen pahalle mielestäni haise tai näytä.

Täytyy sanoa, että en käyttäisi enää, kun kanasta on kyse. Tutkimusten mukaan kunto suojakaasussakin on aika surkea jo viimeisenän käyttöpäivänä, voi kuvitella mitä se on sitä ilman säilytettynä.

[QUOTE="a p";26304490]Päiväystä on vielä neljä päivää jäljellä. Mutta kai tuon saa mies laittaa vaikka omiksi eväikseen, jos uskaltaa syödä, en taida raskaana uskaltaa.[/QUOTE]

Ei se päiväys ole tässä enää oleellinen, kun pakkaus on avattu.

Tämä lause oudoksuttaa: Minun raskaana oleva nenäni ei ole kovin luotettava nuuskija, kun kaikki haisee epäilyttävälle. Mitä se nenä sitten synnyttää, räkäpallojako? Ja miten se on raskaaksi tullut?

[QUOTE="jaahas";26304518]Tämä lause oudoksuttaa: Minun raskaana oleva nenäni ei ole kovin luotettava nuuskija, kun kaikki haisee epäilyttävälle. Mitä se nenä sitten synnyttää, räkäpallojako? Ja miten se on raskaaksi tullut?[/QUOTE]

Aivan, todella hyvä huomio.

[QUOTE="jaahas";26304518]Tämä lause oudoksuttaa: Minun raskaana oleva nenäni ei ole kovin luotettava nuuskija, kun kaikki haisee epäilyttävälle. Mitä se nenä sitten synnyttää, räkäpallojako? Ja miten se on raskaaksi tullut?[/QUOTE]

Heheh. Eiköhän raskaus ole niin kokonaisvaltainen tila, että nenäkin on raskaana, jos muukin kroppa on. Tämän voi päätellä siitäkin, että esim. kaikkia nenäsumutteita ei saa raskausaikana käyttää.. :D

[QUOTE="a p";26304570]Heheh. Eiköhän raskaus ole niin kokonaisvaltainen tila, että nenäkin on raskaana, jos muukin kroppa on. Tämän voi päätellä siitäkin, että esim. kaikkia nenäsumutteita ei saa raskausaikana käyttää.. :D[/QUOTE]

Totta. Itse asiassa raskaus on niin kokonaisvaltainen tila, että ne isätkin on raskaana. Ainakin meidän synnytysvalmennuksessa oli parikin pariskuntaa, joissa mies avasi suunsa esittelykierroksella "ME ollaan Markku ja Mirkku ja ME ollaan viikolla 16" Ja sitten sellainen euforinen yhteishymy. Voi oksu!
Ai niin, mäkään en söisi sitä kanaa :-)

Yhteistyössä