Onkohan junnu käyny ryöstämässä Siwan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
:D :D :D :D

IMG_0160.JPG
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Näyttäähän tuo vähän siltä... :/ No, eipä oo äidillekään yllätys, kun sos. työntekijä ottaa huomenissa yhteyttä :whistle:
Pitää varmaan laittaa toi ase valmiiksi tuulikaappiin odottamaan kukkahattutätejä :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Asiasta kolmanteen, olikos Keittiönoidalla nukkekotiharrastus, vai muistanko väärin? ( en muuten luntannut Tiimarivihosta..)
Oli, mutta se jäi pahasti kesken. Ei ollut oikein paikkaa, missä rakentaa sitä ja sen jälkeen kun oli, ei ollut aikaa. Pitäisi koittaa elvyttää harrastus uusiksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Asiasta kolmanteen, olikos Keittiönoidalla nukkekotiharrastus, vai muistanko väärin? ( en muuten luntannut Tiimarivihosta..)
Oli, mutta se jäi pahasti kesken. Ei ollut oikein paikkaa, missä rakentaa sitä ja sen jälkeen kun oli, ei ollut aikaa. Pitäisi koittaa elvyttää harrastus uusiksi.
jaa, olisin vaan kysynyt olisko sulla vinkkiä, mistä saisi hankittua kauniita nukkekodin kalusteita ja asukkaita? Ajattelin kunnostaa yhden vanhan nukkekodin ja tuolla kaupoissa olen nähnyt vaan niitä aika rumia Lundbyn kalusteita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Asiasta kolmanteen, olikos Keittiönoidalla nukkekotiharrastus, vai muistanko väärin? ( en muuten luntannut Tiimarivihosta..)
Oli, mutta se jäi pahasti kesken. Ei ollut oikein paikkaa, missä rakentaa sitä ja sen jälkeen kun oli, ei ollut aikaa. Pitäisi koittaa elvyttää harrastus uusiksi.
jaa, olisin vaan kysynyt olisko sulla vinkkiä, mistä saisi hankittua kauniita nukkekodin kalusteita ja asukkaita? Ajattelin kunnostaa yhden vanhan nukkekodin ja tuolla kaupoissa olen nähnyt vaan niitä aika rumia Lundbyn kalusteita..

www.minimaailma.fi
www.dolores.fi
sitten oli joku nukkekoti ja lelukauppa E&M
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
www.minimaailma.fi
www.dolores.fi
sitten oli joku nukkekoti ja lelukauppa E&M
Samoja olisin ehdottanut. Hakaniemen hallin yläkerrassa on myös pieni myymälä, joka myy vanhanaikaisia nukkekodin huonekaluja. Mittakaava on kuitenkin 1:12 eli isompi kuin Lundbyssä.

 

Yhteistyössä