olen ihmetellyt kuinka jo eskarissa lapset ovat ilkeitä ja on kiusaamista. silloin se alkoi tytöt olivat kavereita kerhossa sitten eskarissa tämä kaveri alkoi haukkua lapseni vaatteita, että vaaleanpunainen on lapsellinen väri ja nämä kuvat hello kitty, minni yms. on lapsellisia, ja että musta on hyvä väri. välillä ei ottanut leikkiin mukaan(eskarissa oli vain 3tyttöä ja loput poikia). opelle tästä sitten puhuin ja hänkin oli tämän huomannut ja saatin loppumaan kun tytölle tästä puhuttiin. no nyt koulussa jatkuu. koko tämän koulu ajan olen kuullut jos jonkun laista juttua tästä tytöstä.(osaa hyvin esittää aikuisten edessä), mutta on muuten todella ilkeä ja määräilevä. joko olisi aika ottaa asia esille koulussa vai käykö siinä niin että minun lapsesta tulee se "pahis" tässä kuitenkin.näyttäs että koulussa ei niin opettajat huomaa tätä kiusaamista tai eivät välitä(vaikka muuten yritetään puhua paljon) tuntuu vaan niin pahalle katsoa tätä omaa pientä ekaluokkalaista jolla on välillä paha olla ja välillä sanookin että ei mene kouluun.