Onkohan ilkeissä ihmisissä jotain ihmeellistä eliksiiriä, kun ne elää hirveen vanhoiks?

  • Viestiketjun aloittaja "Bimbo"
  • Ensimmäinen viesti
"Bimbo"
Kaikki ihanat, vanhemmat sukulaiset on kuollu tavallaan liian varhain, mutta nää veemäiset, etenki naiset, vaan porskuttaa ja lietsoo epäsopua ympärilleen. Ihanku näillä ois jotain ihmeellistä ainetta suonissaan, mikä pitää ne hengissä toisia kiusaamassa. Ihanku nää ei muuten eläis, ellei nää saa kiusattuu lähimmäisiään.
Onko kukaan muu koskaan aatellu samalla tavalla kanssani?
 
"vieras."
[QUOTE="Bimbo";29913983]Kaikki ihanat, vanhemmat sukulaiset on kuollu tavallaan liian varhain, mutta nää veemäiset, etenki naiset, vaan porskuttaa ja lietsoo epäsopua ympärilleen. Ihanku näillä ois jotain ihmeellistä ainetta suonissaan, mikä pitää ne hengissä toisia kiusaamassa. Ihanku nää ei muuten eläis, ellei nää saa kiusattuu lähimmäisiään.
Onko kukaan muu koskaan aatellu samalla tavalla kanssani?[/QUOTE]

Mistä luulet sanonnan "Mikä pahan tappaisi?" tulevan? ;)
 
"hmm"
minulla on mielikuva ilkeistä vanhoista ihmisistä että ovat sellaisia kuivia käppänöitä jotka eivät nauti oikein mistään maallisesta. onnelliset ja mukavat ihmiset nauttivat elämästä, auringosta, ruoasta, seurasta ja muusta. jonkinlaista tietoa kai onkin siitä että tietynlainen askeettinen elämä mm. ruoan suhteen auttaa pitkän iän saavuttamisessa.
 
"a.p."
En haluu ruveta ilkeeks, koska mulle tulis niin paha mieli. Elän sitten lyhyemmän elämän täällä maan päällä. Ehkä rajan toisella puolella teot punnitaan. En tiijjä, kun kukaan ei ole tullut vielä kertomaan.
 
Ilkeyttään pysyvät hengissä eivätkä kuole kiusallakaan. Näin mun mummoni sanoi yhdestä sisaruksestaan joka miehensä kanssa hämmensi koko sukua niin kauan ettei kukaan pitänyt heihin enää yhteyttä. Mummo oli viisas ihminen, kaikki muut sisarukset on jo kuolleet mutta tää isotäti vaan porskuttaa
 
usko vaan
niillon joku salainen elämän eliksiiri hallussaan jonka sivuvaikutuksena on veemäinen luonne ;-)
Tai sitte ne on vaan niin kiihdyksissä koko ajan että pysyy elimistö liikkeessä
 
Mun työpaikalla on yks saakelin rasittava vanha-akka. Kyttää koko ajan kaikkien tekemisiä, neuvoo, miten hän tekisi sen ja sen, hän tietää ja osaa parhaiten, koska hällä eniten kokemusta ja pyörii jaloissa muutenkin koko ajan ja valittaa joka saakelin asiasta aina jos samassa tilassa ollaan. Ihmeen kärsivällinen oon tuon ihmispolon kanssa ollu, mutta päänsisässä raastaa ja vituttaa niin, ettei veri kierrä. Maanantai aamusin ihana kuunnella sitä rutkutusta :mad:
 
Huutelen puskista
Niin totta. Tulee entinen naapuri heti ekana mieleen. Hyi helvetti miten pirullinen ihminen. Ikää jotain 76 tai 77 ja niin virkeä, että ehtii koko ajan ilkivallan tekoon yms. Kauhea myös suustaan.
 
Jos tuo pitää paikkansa, olemme läpimurron äärellä. Kerätään kaikki vanhat, ilkeät ikijäärät kokoon, työnnetään läpi puristimesta ja jatkokäsitellään saadusta raakamehusta pitkän iän eliksiiriä.
Ihana. :heart:

Mun mummoni eli melkein satavuotiaaksi ja oli ihan kamala, vaikutukset ulottuu melkein jokaiseen hänen lapseensa ja lapsenlapseensa. Sitkeetä lajia nuo hirmuvaltiasmummot.
 

Yhteistyössä