onkohan exällä menny sukset ristiin emäntänsä kans..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon täs pari viikkoo ihmetelly exän outoo käytöstä, se soittelee pojalle lähes päivittäin ja mullekin välillä niin et tulee oikeen sellanen tikusta asiaa-fiilis :whistle: se otti pojan tänään yökylään ekan kerran pojan syntymän jälkeen oma-aloitteisesti vaik olis mun viikonloppu,se hengaa pojan kans viettämänsä ajan vanhemmillaan eikä kotona,se on alkanu ottaa yhteyttä vanhoihin kavereihin ja nyt pisteenä iin päälle se oli leikkauttanu pitkän tukkansa minkä kasvatti emännän pyynnöstä :whistle:
mulle on ihan sama kenen kanssa ex seurustelee kunhan on onnellinen ja kunhan tulee toimeen pojan kanssa. mut nyt täytyy rehellisyyden nimissä tunnustaa etten pistäis pahakseni vaik ex pistäis emännän vaihtoon :ashamed:
en silti toivo kenenkään eroa,hekin kuitenkin on lyöny hääpäivän lukkoon jne,mut pieni paskiainen mun sisällä nyt toivoo et ex löytäis naisen jonka kanssa mäkin pystyisin kommunikoimaan :ashamed:
(ja tämän hetkinen tilanne et ei kommunikoida ei johdu musta! en tarkoita että mun pitäis jotenki hyväksyä exän valinnat tai et sen pitäis multa jotai siunausta anoa,mut olis se mukava olla hyvissä väleissä oman lapsensa äitipuolen kanssa ja tämän nykyisen kanssa ei ole mahdollista.. :( )

Yhteistyössä