ONKOHAN EX MIEHELLÄNI VIELÄ TUNTEITA MINUA KOHTAAN VAI EI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miia

Vieras
Olimme 2008 vuonna on/off suhteessa hänen kanssaan ja hän on luonteeltaan erittäin mustasukkainen,omistushaluinen,jääräpäinen jne..
Jouduin häntä aina tottelemaan tai jos en niin tehnyt hän rankaisi minua monella tapaa.Nyt aika vasta hän oli sanonut mun ja hänen kaverille joka on meidän kummankin kaveri niin että hänellä on minulle asiaa että sanoisitko sen hänelle ja kaverini sanoi tämän sitten minulle:että tämä mun ex haluaa tavata minut ja hänellä on jotain asiaa mutta ei tiennyt mitä..kummallista tässä on se että minä ja entinen ukko ei olla tänä vuonna tapailtu toisiamme ehkä yhden kerran nähty ja juteltu nin menin sitten käymään tämän entisen luona,kun hänellä oli sitä asiaa niin kysyin sitten mitähän se asia koskee:entinen ukko vain sano olin nähnyt sinut kaupungilla yhen miehen kanssa ja kerto päivämäärät ja kellon ajat ja minä taas sanoin että en kyllä ole ollut mulla oli tärkeä meno silloin ja tämä meidän yhteinen kaveri voi sen todistaa niin sanoin hänelle.Ex ukkoni vain ai jaa ei sitten mitään,mutta pitääpä vielä tarkastaa tuo asia siltä meidän yhteiseltä kaverilta ja sitten hän jäi vain tuijottaan mua silmiin eikä sanonut mitään.Lähdin sitten kotiin ja en ymmärrä vieläkään tätä juttua??

Rakastan häntä yhä ja en ole seurustellut hänen jälkeensä kenenkään kanssa,eikä myös hänkään ole ollut.Hän jotenkin kummasti tuntuu aina tietävän mun menoistani ja vastakin olin baarissa niin hän oli siitäkin kuullut joltain hänen kaveriltaan,kun olin yhen miehen seurassa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Rakastan häntä yhä ja en ole seurustellut hänen jälkeensä kenenkään kanssa,eikä myös hänkään ole ollut.Hän jotenkin kummasti tuntuu aina tietävän mun menoistani ja vastakin olin baarissa niin hän oli siitäkin kuullut joltain hänen kaveriltaan,kun olin yhen miehen seurassa siellä.

No huh huh! Tuo ei kyllä kuulosta miltään rakkaudelta kumminkaan puolin, vaan pahemmanlaatuiselta lähimmäisriippuvuudelta, mustasukkaisuudelta ja kyttäämiseltä. Pelottavaa ja on todella hälyttävää jos sinä et sitä huomaa!

Pelottavaa. Pysy kaukana. Jos hänellä jotakin tunteita on, liittyvät ne vallanhaluun ja omistamiseen -ei rakkauteen. Tiesitkö, että tuollainen toisen tarkkailu ja tenttaaminen eivät kuulu rakkauteen. Rakkauteen kuuluu luottamus ja se, että toiselle toivotaan onnellisuutta, vaikka sitten jonkun muun kanssa, jos yhdessäolo ei ole onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:

No huh huh! Tuo ei kyllä kuulosta miltään rakkaudelta kumminkaan puolin, vaan pahemmanlaatuiselta lähimmäisriippuvuudelta, mustasukkaisuudelta ja kyttäämiseltä. Pelottavaa ja on todella hälyttävää jos sinä et sitä huomaa!

Olen kyllä huomannut että hän kyttää minua on mustasukkainen minusta.Näimme muuten tuossa bensa asemalla kun tankkasimme autojamme ja valitettavasti tuli siihen toiselle tankille tankaan ja mä olin toisella puolella,ex ei sanonut minulle mitään tuijotti mua sellanen virne naamalla että olen taas jotain tehnyt,en myöskään puhunut hänelle mitään.
Me ollaan pari kertaa oltu toisillemme vihaisia/suuttuneita jostain pikku asiasta ja monesti jos nähdään silti niin me vaan tuijotetaan toisiamme hänellä on jokin kumma vetovoima minuun kun taivun sitten aina hänen tahtoonsa ja monesti tuntuu että tekisi mieli huutaa,lyödä häntä tai vaan pussailla häntä kun on niin ikävä ollut tätä exää vaikka olisin vihainen tai hän on minulle..Kerran kävi niin että oli sana harkkaa haukuttiin toisiamme ja kohta sitten vaan pussailtiin ja oltiin sovinnossa,mutta hänpä pisti mulle heti rajat ja komennon kun oltiin sovussa.
Miksi hän kohtelee minua näin julmasti välillä?

En vaan ymmärrä itseeni vaikka tiedän että ex on mustis,omistushaluinen silti rakastan häntä ihan hirveesti ja meillä oli 1vuoden ajan hyvä suhde johon ei silloin kuulunut nuita kovinkaan pahoja omasta mielestä kyttäys juttuja jne..Mutta hän epäili minua silti vaikka en olisi mitään tehnyt ja aina kun näen hänet niin mua vaan alkaa itkettään ihan hirveesti kun rakastan häntä yli kaiken ja tuntuu että sydänkin hyppää kurkkuun ettei saa enään henkeä.Yritän vältellä häntä mutta aina törmään häneen kun alan vältteleen häntä ja tänäänkin näin hänet kun olin lenklillä.

Yhteistyössä