Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja samppa-74:tuskin lastenvalvojan luona juodut maksamaan kuin enintään sen minimin joka on 130? ja vähän päälle... siis korkeintaan..
ja neuvona on että älä tee kuin korkeintaan reilun vuoden sopimuksia kerrallaan jos esim. sairastut tai jäät työttömäksi niin hankala voimassa olevaa sopimusta muuttaa mut aina vuoden välein kun tehdään sopimukset silloin aina katsotaan sen hetkinen tilanne...
ok. Kiitos. Katsotaan mitä tuleman pitää. Lapsen äitikin n palaamassa töihin ja hänellä on paremmat tulot kun mulla, joten en ymmärrä miten voitas tommosta summaa vaatia. Lisäksi olen lomautusuhan alla.
Ja lisäksi vielä että jos joskus löydät naisen ja teette lapsia niin sillion sun elatusvelvollisuus lasketaan kaikkien lasten kesken.. ja jos ex on menossa töihin niin se vaikuttaa hänen elatusmaksukykyynsä... minä olen aina tehnyt vuoden sopimukset kerrallaan.
Ja sen elatussopimuksen saat lastenvalvojalta kotia vietäväksi mikäli epäilet että on kohtuuton sitä ei tarvitse heti allekirjoittaa...
os epäilet että on väärin laskettu niin ota yhteyttä elatusvelvollisten liittoon...