Onko yksityisiä perhepäivähoitajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplis2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplis2

Vieras
Täällä

Kertokaa mitä mun tulee ekana tehdä, kun olen tässä vakaasti harkinnut yksityiseksi perhepäivähoitajaksi ryhtymistä, oma töihin lähteminen on mahdotonta omien lasten takia lähinnä heidän hoidon takia.
Eli Päijät-Hämeen alueella jos olis hoitajia niin olisin kiitollinen mitä, miten ja palkka, esim alle 3v lapsesta, onko rahallisesti kannattavaa tai saako edes sitä minkä saa kelasta käteen?
Saan ainakin rentoutua ja heittä stressin pois.

Mulla ei ole ammattia/koulutusta alaan, mutta 6v kaksoset on opettanut samoin 1v päiväkotikokemus alle 3v ryhmässä, samoin 3v hoidin yhtä poikaa jonka äiti lähti töihin, pojan ollessa 9kk eli hoidin siitä asti poikaa silloin hänen kotonaan.

Eli kokemusta lapsista löytyy ja lasten kanssa olemisesta.

miten ilmoitella vapaasta paikasta? monta lasta voisin ottaa kun itselläni 2x6v eskarilaiset?
Kun kuljetan omia lapsiani eskariin omalla autolla, pitääkö minun hommata turvaistuin hoitolapselle vai tuoko lapsen vamhemmat sen minulle?

Alkuperäinen kirjoittaja tuplis2:
miten ilmoitella vapaasta paikasta? monta lasta voisin ottaa kun itselläni 2x6v eskarilaiset?
Kun kuljetan omia lapsiani eskariin omalla autolla, pitääkö minun hommata turvaistuin hoitolapselle vai tuoko lapsen vamhemmat sen minulle?

tuota,meilläpäin ei ainakaan saa lapsia kulettaa autossa oli sit turvaistuin tai ei...linkussa voi hoitolapsia kulettaa jos vaik joku yhteinen retki....

Alkuperäinen kirjoittaja pohjois-savo:

tuota,meilläpäin ei ainakaan saa lapsia kulettaa autossa oli sit turvaistuin tai ei...linkussa voi hoitolapsia kulettaa jos vaik joku yhteinen retki....

Meillä yksityinen pph saa kuljettaa autossa mutta kunnallinen ei.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjois-savo:

Meillä menee kerran tunnissa linkku ja siten en millään kerkeis viedä lapsia eskariin ja hakea, siksi oma auto.
Eskari kestää vain 4h

Yhteistyössä