Onko virtsan juominen vaarallista?

• Viestiketjun aloittaja "HELP"
  • Ensimmäinen viesti
"HELP"
Ja heti alkuun: EI OLE PROVO.

Isommat muksut teki pienemmälle muka hemmetin hauskan vitsin ja pissasivat lasiin ja juottivat sen pienemmälle limpparina tai ties minä. Lapsi joi kiltisti kokonaan ja voi ihan normaalisti.

Onko tuosta jotain haittaa elimistölle? Mies nauraa katketakseen eikä paljon ymmärrystä löydy. Saamari!!!

Sarey.M
Maailmalla pyöri laihdutuskonsti, juotiin omaa virtsaa, vaarana kuivuminen. Ihan turhaan huolit! Soita vaikka johonkin sairaalaan, että saat rauhan! Virtsaahan käytetty ihon puhdistamiseenkin, puhtaampaa kuin purovesi!

Peyote
Ei ole vaarallista. Jos joutuu tosi kuiviin olosuhteisiin, voi hengissä selvitäkseen juoda virtsaa, mutta vain ensimmäisen kerran, ei sitten enää, jos uudestaan tulisi hätä. (Oikein kun kuivuu, ei tulekaan hätä)

Mut pissa on steriiliä, eli ei siitä tule tautia jos sen juo samantien, eikä seisota.

tytönjapoikienmamma
Tuohon rangaistusasiaan:

Mielestäni on kunnon keskustelun paikka...Lapset on lapsia ja keksii kaikkea, mutta rajansa kaikella ja tuossa ehkä joku raja ylittyi jo...

"vvieras"
Aika moni on varmaan lapsena juonut kuravettä, joten en kyllä pelästyisi. Meillä ainakin lapsena oli niin, että jos joku ei juonut, sai lähteä ulos porukasta. Meillä juotiin kerran kuravettä ojasta, jossa rusinoita.

Pissahan on steriiliä, kuten muutkin on sanoneet. Ihme kyllä jos maistui.

Asiantuntija
Kusi on steriiliä ainoastaa virtsarakossa. Matkan aikana kun se ulos tulla tupsahtaa, on siihen tullut mukaan yhtä sun toista. Selviytymiskeinona vkusen juominen ei auta ollenkaan. Koska se kuivattaa kehoa, ja suurina määrinä aiheuttaa mm pahoinvointia, päänsärkyä, ripulia, mahakipua, oksentelua.
Muutenkin kusen kautta elimistöstä poistuu sinne kuulumattomia aineita.
Kusessa ei ole mitään terveydelle hyväksi. Joten sen juominen on täysin turhaa.
MUTTA. Sitä käytetään lume lääkkeenä esim intiassa.
Toimii samalla lailla kuin kaikki muutkin lume lääkkeet.
Esim jos annat kaverille tabletin joka on tehty vaikka jauhoista ja sanot sen olevan buranaa, niin on todella iso mahdollisuus, että se auttaa vaikkapa päänsärkyyn.

vierailija
En ole huomannut että olisi mitenkään vaarallista, itse olen usein juonut omat kuset , mielestäni sellainen vähän suolainen hyvä maku . Parasta kun kusee lasiin ja juo heti lämpimänä.
M 64 CD 💃

vierailija
Olen merihenkilö ja kaikissa koulutuksissa aina sanottu että ei saa juoda merivettä tai saastunutta vettä, esim vettä jossa bensaa, öljyä, kemikaaleja. Aina pitää juoda virtsaa esim pelastuslautalla jos vettä ei ole.
Virtsaa juomalla hidastaa kuivumista vielä kauan vaikka virtsa olisi väkevöitynyt lähes mustaksi.
Viimeksi heinäkuussa näin koulutettiin, ei ole vaarallista. Aamuvirtsa tosin voi väsyttää kun siinä uneen vaikuttavia hormoneja poistuu elimistöstä.
Laivamme siis tälläinen Karibialla pääosin seilaava risteilyalus, lääkärimme ja sekviytymiskouluttajamme yhdysvaltalaisia.
Intiassa joogit juovat juuri mietiskelyn vaadittavan rauhallistumisen vuoksi aamuvirtsaansa, koko päiväksi tulee rauhallinen olo kehon omilla aineksilla tuotettuna

Yhteistyössä