Onko vinkkejä HTS:n istuimen omistajat...?

  • Viestiketjun aloittaja Puuh ja lääh
  • Ensimmäinen viesti
Puuh ja lääh
Hermot menee tuohon istuimeen kun turvavyöt eivät pysy olkapäillä yhtään ja ovat tuhannen kierteellä koko ajan! Miten ihmeessä saan lapsen pysymään vöissään kun ne putoavat olilta itsestään...vyöt ovat juuri sopivan mittaisiksi laitetut mutta kun lapsi liikkuu istuimessa niin tsädäm - valahtavat! Ei kai niitä kuristavan tiukoiksikaan voi kiristää? Miten teillä vai onko meillä ainoa hermoja raastava istuin? Ajomatkalla saa koko ajan nostella ja kohennella vöitä.
 
Ehkä teillä on kuitenkin liian löysällä ne vyöt!?! meillä ainakaan ei ole samaa vikaa, eikä myöskään ne mene kierteelle ellei itse sählää niiden kanssa!

Vöitä saa olla kiristämässä ja löysäämässä aina vaatetuksen mukaan,kollaripuvun kanssa ei mene shortsiasun kanssa olevat mitat ja päinvastoin...

Eli vyöt napakalle ettei muksu pääse niiden väliin, liian löysistä vöistä ei oo hyötyä!! :)
 
Elsanäiti
Hei!
Meilläkin vyöt kyllä pysyvät tiukasti paikallaan. Kierteelle ne kyllä menevät melko helposti, mutta saa ne siitä suoristettua.
Oletteko tarkistaneet että se punainen nappi edessä mistä lukitaan vyö paikoilleen on varmasti kunnolla kiinni (napsahtaa kun painaa)? Tai ettei istuimen taakse jää löysää kun vyötä kiristetään ?
Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä myyjäliikkeeseen jos vyöt ei pysy päällä.Vaarallistahan tuo on jos vyö on noin löysä.
 
Minä muuten olen huomannut ihan saman. Minusta turvavyön "laatu" on jotenkin liukkaampi ja öh, lörömpi :D Kuin esim. meidän toisessa turvaistuimessa joka on Gracon, siinä on tukevat ja vahvemman oloiset vyöt.
Eikä auta vaikka niitä kirisi, eihän lasta nyt sentään voi kiristämällä kiristää niihin vöihin....
 
Heips!
Meilläkin pojat ovat välillä saaneet itsensä "vapaaksi" vöistä, vyöt ovat olleet liian löysällä. Ne saa olla ihan kunnolla "kireellä" ettei lapsi pääse venkoileen sieltä irti.
Ja huomasimpa viimeksi että kun olin irrottanu kankaan pesuun että vyöt oli väärin pujotettu, eikä vöitä saanut kunnolla kiristettyä :ashamed:
 

Yhteistyössä