Onko vika minussa vai miehessä???

• Viestiketjun aloittaja helvetti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nils:
pakko nostaa että ihmiset näkee kuinka sairaita mustasukkasia ihmisiä on olemassa.. Seuraavaks tämän ihmisen mies juttelee ravintolassa esim. vanhan luokkakaverin kanssa ja sit tää hullu tulee ja tirvaisee lasilla päähän tai vetää turpaan tätä vanhaa luokkakaveria!! :LOL: :LOL: :kieh:
En koskaan ole ollut mustasukkainen sen hetkisessä tilanteessa, en koskaan.

Inhoan vaan menneisyyden paljastuksia :x

ap
ei kumpikaan.. ymmärrys mustasukkaisuutta kohtaan mikä on tapahtunut ennen heidän tapaamistaan ja 13 vuotta sitten tapahtuneesta asiasta.. Tunnistatko itse itsesi mustasukkaiseksi?!
23 vuotta sitten, jos saan huomauttaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pakko nostaa että ihmiset näkee kuinka sairaita mustasukkasia ihmisiä on olemassa.. Seuraavaks tämän ihmisen mies juttelee ravintolassa esim. vanhan luokkakaverin kanssa ja sit tää hullu tulee ja tirvaisee lasilla päähän tai vetää turpaan tätä vanhaa luokkakaveria!! :LOL: :LOL: :kieh:

Kerta se ensimmäinenkin. Kannattaisiko käskee kirjoittaa paperille kaikki tekemiset ennen teidän yhdessä oloa ja sit voit katsoa sieltä niitä ja kysellä humalassa, jos valehtelee tai on unohtanut jotain niin saada siitä riita aikaiseksi? Miltä kuulostaa??? SAIRASTA!! :attn:

ap

Kerta se ensimmäinenkin. Kannattaisiko käskee kirjoittaa paperille kaikki tekemiset ennen teidän yhdessä oloa ja sit voit katsoa sieltä niitä ja kysellä humalassa, jos valehtelee tai on unohtanut jotain niin saada siitä riita aikaiseksi? Miltä kuulostaa??? SAIRASTA!! :attn:
Jos ei muista menneisyyttään oikein, niin kai siinä jotain outoa on?? Vuodet menee sekaisin sun muuta ja kyse on vasta melkein viiskymppisestä ihmisestä.

ap
nyt taisit mennä jo AP sanattomaksi? :LOL:
Miten niin??? Olen ihan samaa mieltä kuin alun alkaenkin, että meidän avioliitto päättynee näihin menneisyyden haamuihin.

Sekstaillessakin mietin kaikenlaisia juttuja - haluatteko kuulla??

Niin
Alkuperäinen kirjoittaja JSSAP:
Australian voisin vielä antaa anteeksi, mutta Eurooppaa en millään. Ei. Se palaisi vainoamaan mua painajaisissa vaikka päivisin voisinkin unhoittaa...

JSSAP.
Mun mielestä tässä on pahinta se, että vei sen naikkosen samalle mantereelle jossa tää nykynen morsian asu! Melkein sama asia jos veis toisen naisen sen oman puolisonsa sänkyyn. Tosin sitä samaa sänkyä ei ehkä sit se puoliso enää viittis käyttää 23 vuoden päästä, joten toi samalle mantereelle on oikeestaan PAHEMPI kun samaan sänkyyn vieminen.

hei! Ettei sillä tyypillä oo dementia?
Mielestäni nyt vahvasti naimisissa sun kanssa ja rakastaa sua. Luuli varmaan luottavansa suhun sen verran että voi puhua siitä. Ehkä ei oo muistanut oikeasti sitä asiaa silloin kuun luurangoistanne ootte puhunu?! Mites ne teitin lapset?

ap
hei! Ettei sillä tyypillä oo dementia?
Mielestäni nyt vahvasti naimisissa sun kanssa ja rakastaa sua. Luuli varmaan luottavansa suhun sen verran että voi puhua siitä. Ehkä ei oo muistanut oikeasti sitä asiaa silloin kuun luurangoistanne ootte puhunu?! Mites ne teitin lapset?
Miehellä olisi niin paljon muisteltavaa, että en elä niin kauaa, että ehtisin kaiken kuulla ryyppyreissuista ja lomamatkoista :/ sinkkuelämää monet vuodet miehellä takana.

Etsin itselleni sopivamman miehen, en jaksa tuollaista epäluotettavaa sikaa.

Eilakaisa
Alkuperäinen kirjoittaja niinniin:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
hah,ootpa mustasukkainen. melkeen miehelles suosittelisin ettei menis naimisiin sun kanssa =) minkäs mies menneisyydelleen voi, nythän se on valinnut sut,ole tyytyväinen ja menkää yhdessä eteenpäin :hug:
Äyh, me ollaan jo naimisissa, ollaan oltu pitkään, mutta nyt viikonloppuna tuli puheeksi tuo juttu, kun oltiin kuppia kallisteltu, niin nyt on koko maailma sirpaleina :(
no näin on. Oisko miehes pitäny heti ensitapaamisellanne kertoa elämän tarinansa jokaista heinälatoa myöten ? Uskomatonta, toivottavasti et ihan oikeasti ole noin sairas mieleltäsi että olet mustasukkainen ajasta jolloin sinua ei vielä kuvioissa ollut.
Onko se sairasta??

Mies aikoinaan väitti rakastavansa minua yli kaiken ja nyt kertookin haikailleensa joskus jonkun muun perään - molemmathan ei voi pitää paikkaansa, eihän??
Mä haikailen tällä hetkellä yhden aivan ihanan miehen perään.. Sun logiikallasi en voisi ikinä enää rakastaa ketään tai mennä naimisiin kenenkään muun kanssa.

Voi sitä jotakin yhtä hyvää/parempaakin tulla vastaan tässä haikailun lomassa :p

niin sun mielestä AP se ruoho on varmaan vihreämpää aidan toisella puolella?

Oisko miehes pitäny heti ensitapaamisellanne kertoa elämän tarinansa jokaista heinälatoa myöten ? Uskomatonta, toivottavasti et ihan oikeasti ole noin sairas mieleltäsi että olet mustasukkainen ajasta jolloin sinua ei vielä kuvioissa ollut.
Taitaa olla jokin muu mikä sua vituttaa siinä miehessä ja teet vaan kärpäsestä suuren norsun!
Käy puhuun lataamossa ensin toi pääs järkeväks ja katso sitten onko se miehes siinä rinnalla vai lähteny käveleen.. mä en ainakaan katselis sua. Jos mä siis olisin sun mies. Ootko ajatellut sitä? ootko sä sit täydellinen? TUSKIN! Ainakin pääkoppa on sekasin kun korkkiruuvi!
:LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä