Onko vielä muita syyskuulle plussanneita?

Tein testin jouluaattona ja se näytti hyvin hailakkaa viivaa/viivanpaikkaa, mutta nyt joulupäivänä tein toisen testin ja siihen viiva oli jo hyvin vahvistunut. Olen aikas varovaisin mielin, kun viime kuussa oli minun elämän ensimmäinen kemiallinen raskaus :( Halusin kuitenkin tulla kurkkimaan olisiko muita syyskuulaisia vielä :)

Olen 32v. ja kaksi lasta on jo siunaantunut ja nyt olisi LA 4.9.2016 :love: Jännittää nyt ihan kamalasti tämä homma, kun vähän jo meinasin, että panostankin nyt mahdollisesti alkaviin opintoihin ja unohdan kokonaan nämä vauva haaveet! Viime kierron kemiallinen oli melkoinen pettymys ja en todellakaan ajatellut, että tässä kuussa testi näyttäisi taas plussaa! Nyt jännittelen, että vahvistuuko viiva testissä...

Kuva vielä testistä :)
http://aijaa.com/Wqjk21

• Tykkää
Reactions: Emilii1
Täällä olis toinen aaton aattona haamulaisen tehnyt, viivat vahvistuneet hienosti. Tarina taustalla on pitkä, pitäiskö aloittaa syyskuun ketju? Sinne vois kirjoitella pidemmin :)
Ikää on 30 ja esikoista yritetty pitkään.
Vastoinkäymisistä johtuen myös hyvin epätodellisin ja varovaisin fiiliksin. :confused:
LA olisi kuitenkin näillä näkymin 3.9. :)

• Tykkää
Reactions: Trianna ja Emilii1
Täällä ollaan vaikkakin hyvin varovaisesti!:)täälläkin kolmatta odotellaan, la myöskin 4.päivä ja tässä kun on tätä kolmatta haaveiltu niin matkan varrelle on mahtunu km ja kaks kemiallista:unsure: siksi vielä varovaisesti mennään kunnes syke löytyy.
Mutta jospa meille kaikille se vauva suotaisiin!:love:

• Tykkää
Reactions: Emilii1
Minäkin aatonaatto aamuna tein ensimmäisen haamujenhaamun ja siitä eteenpäin on viiva vahvistunut. Pelkään ihan älyttömästi kemiallista raskautta, ehkäpä se on tätä pessimististä asennetta "ei mulle voi mittää hyvää tapahtua". Tässä on tän aamun testit http://aijaa.com/JC7nJH

Taustoista vielä, minä 26, mies samanikäinen. Yhdessä oltu teineistä saakka. Tää on meille ensimmäinen tjottailukierto, jonka vuoksi en uskalla vielä älyttömästi riemuitakaan. Voiko meillä käydä niin hyvä tuuri että ekasta kierrosta ilman ehkäisyä tärppää?

Edit. ja siis esikoista ooteltais, jos kaik menee hyvin!

Yhteistyössä