Onko verhokapat ihan vanhanaikaisia jo täysin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Juuri luin tuolta yhdestä ketjusta verhoista ja itselläkin olkkarin verhot uusimisen edessä. Mutta siellä luki, että verhokapat ovat out!
Onko tosiaan kaikentyyliset kapat jo ihan menneen talven lumia? Ja hitsit kun minä tykkään niistä kovasti. Eikös sellaiset laskosverhonnäköiset, mutta kapaksi tehdytkin olisi ihan kivat vai eikö nekään ole muodissa?

mä en ikinä seuraa mikä on in ja mikä out..
ostan sen mikä näyttää kivalta ja tykkään itse ja se sopii kotiin...
itsehän sinä sitä katselet päivästä toiseen..eihän sitä vieraita ja heidän tykkäämisiään kannata kuunnella sisustus asioissa =)

Mä just tein meijän keittiöön valelaskosverhot, ja ne makso niin paljon että niiden on syytä olla in, ainakin meijän perheessä ;)
kangasta meni yli 10 metriä ja muut rimat + tarvikkeet kaupan päälle

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä just tein meijän keittiöön valelaskosverhot, ja ne makso niin paljon että niiden on syytä olla in, ainakin meijän perheessä ;)

Meillä 5 m pitkä ikkunarivistö eli siihen pitäisi repiä. Uskallatko paljastaa paljon kustansi? Minun kun pitäisi vielä teettää ompelijalla kun itsellä ei taida taidot piisata :(

who cares onko ne out vai in. Jos olkkariin ei muu sovi, det är kappa då.

Mulla on keittiössä salusiinit, ettei mummot kyttää kadulta sisälle. Siinä sulle jotain antiikkista.

Alkuperäinen kirjoittaja Viipotin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä 5 m pitkä ikkunarivistö eli siihen pitäisi repiä. Uskallatko paljastaa paljon kustansi? Minun kun pitäisi vielä teettää ompelijalla kun itsellä ei taida taidot piisata :(

Kangas maksoi vajaa 25 e/m ja sitä ostin 11 m (ikkunoihin 9m ja muuhun meni loput), kangas on 1,40m leveää (eli mä laitoin sen vaakaan kun kuviotkin antoi myöden)
Langat muutaman euron, tarranauhaa, lasikuiturimat painoksi (nää kävi mies hakemassa joten en kysynyt mitä kustasi )
Tuota rimaa pitää vielä hankkia monta metriä lisää kun haluan jokaiseen laskokseen myös. eli sitä meille tarvitaan noin 9 m x 6.

Muistaakseni täällä yhden ompelimon hinnastossa oli normaalilevyiseen laskosverhoon ompeluhinta 17,50/laskos + muut ompelut