Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:kyllä ensimmäisessä ultrassa. laskettua aikaa siirrettiin 2vko eteenpäin. utelias kun olen.. millä viiikoilla olet? onko minkä kokoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:viikoilla 22+5 oli paino arvio ollut 480g. Synytymä painoa pojalla oli 2650g ja 46cm. Synnyttyään voi hyvin niin kuin myös tälläkin hetkellä...hieman pienempihän tuo on kuin muut menee muistaakseni -1 käyrällä. Muuten kyllä kehittynyt hyvin eikä ongelmia ole kehityksen suhteen ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:kyllä ensimmäisessä ultrassa. laskettua aikaa siirrettiin 2vko eteenpäin. utelias kun olen.. millä viiikoilla olet? onko minkä kokoinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Daim:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:kyllä ensimmäisessä ultrassa. laskettua aikaa siirrettiin 2vko eteenpäin. utelias kun olen.. millä viiikoilla olet? onko minkä kokoinen?
Minullakin siirettiin 4 viikkoa laskettua aikaa pidemmälle, ensimmäisessä ultrassa. (eli olisikohan ollut jotain rv12 tai 13.)
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja Daim:Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:kyllä ensimmäisessä ultrassa. laskettua aikaa siirrettiin 2vko eteenpäin. utelias kun olen.. millä viiikoilla olet? onko minkä kokoinen?
Minullakin siirettiin 4 viikkoa laskettua aikaa pidemmälle, ensimmäisessä ultrassa. (eli olisikohan ollut jotain rv12 tai 13.)
Mutta minulla siis aiemmissa ultrissa kaikki olleet aina raskausviikkojen mukaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:meillä on kaikilla muksuilla ollu reisiluun mitta 4vko muita pienempi.. lääkäri aina naureskeli ettei taida tulla koripalloilijoita. ultrissa ollut mitat pienempiä mutta ei niihin voi aina luottaa.esikoinen oli 4490g, tyttö 4080g ja kaksoset 3060g ja 2940g.. se siitä pienuudesta.. painosta puheen ollen hienoa että ei sulle ole tullu sen enempää. ite kasvoin(heh) ekast 33kg, tokast 30kg ja kaksosist yli 30g.. jokaisest jäi 10kg. sokereis ei koskaan vikaa.