V "vieras" Vieras 14.10.2013 #1 Siis kunnan järjestämät kerhot,toimiiko normaalisti vai onko nyt joku syyslomaviikko??
V "vieras" Vieras 14.10.2013 #2 Samaa olen miettinyt vaan eipä löydy tietoa ainakaan netistä.. Pitänee siis soittaa..
M "mie" Vieras 14.10.2013 #3 Olen ymmärtänyt että syysloma vain to-pe. Meillä ainakin normaalisti kerhot ti-ke, länsi-vantaa.