Onko valkovuodon lisääntyminen merkki alkavasta synnytyk.???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marjuliini

Vieras
Minulla viikkoja 39+3.Nyt olen oikeastaan viikonpäivät huomannut lisääntyvää valkovuotoa,aika vetistä,ajattelin ensin onko se limatulppa,mutta kun sitä jokapäivä tulee jonkun verran niin ei kait. Edelliset synnytykset menneet n.2 vkoa yli,joten en ole vielä ns.lähtövalmiina,ja tuntuu,että tekemistäkin vielä vaikka kuinka,vaikkei se kyllä kato kun lähdön aika tulee.Oletteko laittaneet merkille,vaikuttaako lisääntynyt vuoto tms.että synnytys olisi lähellä.Muuten hyvä olo,vatsaa kiristelee kovasti joka päivä,ei kipeitä supistuksia mutta vetää vain ihan kovaksi.Jotenkin pelottaa koko synnytys taas,varsinkin ponnistusvaihe,repeämiset yms.Huh,tiedän että taas siellä ollessa ajattelee,että mihin on päänsä pistänyt,vaikka niin se taitaa olla kaikilla samanmoisia tuntemuksia.

Minulla tuli kk verran ennkuin vauva synty niin todella paljon vetistä valkovuotoa ja paria päivää ennen se muuttui sitkeäksi ja sitten tulikin limatulpaa ja samana iltana tyttö syntyi.Eili neiti syntyi 40+3.Limatulppa oli sellaista sitkeää hailakan punaista ja seuraavana aamuna kun sitä taas tuli niin siinä olikin jo ihan verta mukana.Mullakin kiristi mahaa koko viimeisen kk ajan ja kun kävelikin niin maha tuntui kireältä pallolta joka oli koko ajan kova.Olin jo jouluna ihan varma että syntyy,mutta meni yli la ajan. =)

Mulla alkoi runsas valko vuoto siinä 39 viikon jälkeen..
ja samoihin aikoihin myös lisään tynteet supistelut mutta kipeitä supistukset eivät olleet..
Nyt mennään 42+3 ja sairaalassa ollaan oltu jo 6 päivää joista joka toinen päivä on käynnistelty ja edelleen kokonaisena :)
että eipä se vuoto taida paljoa ennakoida itsekin aattelin että kun vuoto alkoi että eipä nyt taideta mennä yli kuten ekan kanssa joka syntyi 42+3 mutta nyt ollaan sitten samoilla viikoilla menossa :) Ilmeisesti saan kaikki aina yli aikaisena :)

Mulla on rv 35 (kolmas raskaus) ja valkovuotoa on ollut jo vaikka kuin kauan. Melkein joka kerta kun käy vessassa joutuu vaihtamaan pikkuhousunsuojan. Ja vähän tuntuu siltä että mitä enemmän on esim supistuksia, sitä enemmän on vuotoakin. Limatulpasta en tiedä mimmonen se on kun aina se on kadonnut johonkin? Niin sen verraan vielä että mulla on ennenaikaisen synnytyksen uhka ja käyty sairaalassa parikin kertaa jo ottamassa estolääkkeitä supistuksiin...

Lima tulppa on sellainen lima klöntti sitkee ja minulla ainakin siinä oli rusehtaa viirtoa.. Ja tätä limatulppaa ja sitten sellaista sitkeää kirkasta limaa ( on kuulemma kans limatulppa) Alkoi tulla itsellä tuossa 4 päivää sitten ja eilen sitten tuli vielä viimeisiä mutta tänään ei ole enään tullut.. Kätilö sanoi vain että se on kuulemma ihan normaalia että limatulppaa voi tulla useampana päivänä.. Mutta on se niin sitkeää ja paksua että kyllä sen tavallisesta vuodosta erottaa :)

Yhteistyössä