Onko väkivalta vähemmän väkivaltaa kun se naamioidaan lego muotoon?(tietokonepelit)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pink Poodle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
No ihan sekasin ollaan mekin sit ilmeisesti kun näin on ollut aina. Ei mua ainaskaan hämää - onhan se vanhemmistakin kii mitä muksuilleen opettaa ja ostaa..

Niin kyse on tässä tapauksessa pleikkari peleistä, unohtu mainita.

En mä nyt tiedä sotkeeko se mitään. Mä tykkään että pojat on leikkineet kaiken maailman sotaleikkejä jo iät ja ajat. Vaikkei itsellä poikia olekaan niin kummipoikia ja kaverin lapsia seuranneena ne järsii vaikka näkkäristä pyssyn jos muuten sotaisat lelut on kiellossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
No ihan sekasin ollaan mekin sit ilmeisesti kun näin on ollut aina. Ei mua ainaskaan hämää - onhan se vanhemmistakin kii mitä muksuilleen opettaa ja ostaa..

Niin kyse on tässä tapauksessa pleikkari peleistä, unohtu mainita.

Kannattaa sitten muuttaa se tuohon aloitukseenkin. :) Onhan sentään ihan eri asia leikkiä legoilla kuin pelata pleikkaria. :o

Ihmisen luonto on väkivaltainen kuten katsotaan vaikka ihmisen historiaa vain viime vuosi sadalta ensimmäinen maailman sota, sisällissota, toinen maailman sota, ydinpommi keksitään, korean sota, vietnamin sota ja nytkin on lähi-idässä sota.

Yhteistyössä