onko lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö väkivaltaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
asiaa. välillä tulee ajatuksia että se kaikki mitä tapahtu on mulle vaan oikeen. vaikka se ei niin ole.

vOI SINUA, EI TIETENKÄÄN OLE SINUN SYY,EIKÄ OIKEEN. SINUN TÄTYY PUHUA SE PAHA POIS . MINÄ OLETTASIN ETTÄ KUN NÄET ETTÄ TEKIJÄ JA NE JOTKA EI SUOJELLUT SINUA . TUNNUSTAA TEHNEENSÄ VÄÄRIN ,JA OVAT SYYLLISIÄ SINUN PAHAAN OLOO.SAISIT HENKISESTI EDES PIENTÄ HELPOTUSTA TUSKAASI.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
asiaa. välillä tulee ajatuksia että se kaikki mitä tapahtu on mulle vaan oikeen. vaikka se ei niin ole.

Voi ei ole. Ei ole ollut oikein, vaan todella väärin. Sinun pitäisi päästä purkamaan näitä ajatuksia ja pahaa oloasi jonnekin. Hae apua vaikka terveyskeskuslääkärin kautta. Voimia sinulle tosi paljon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A4:

vOI SINUA, EI TIETENKÄÄN OLE SINUN SYY,EIKÄ OIKEEN. SINUN TÄTYY PUHUA SE PAHA POIS . MINÄ OLETTASIN ETTÄ KUN NÄET ETTÄ TEKIJÄ JA NE JOTKA EI SUOJELLUT SINUA . TUNNUSTAA TEHNEENSÄ VÄÄRIN ,JA OVAT SYYLLISIÄ SINUN PAHAAN OLOO.SAISIT HENKISESTI EDES PIENTÄ HELPOTUSTA TUSKAASI.

Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
Mitä luulisit? totta helvetissä on!!!

Ihan oikeasti jos ei ole järkevää ja fiksua sanottavaa aikuinen ihminen osaa olla hiljaa ja ei hauku...
Ja ap, voimia sulle hirveästi, toivottavasti saat tarvittavan avun ja syy ei ole sinun olit vasta lapsi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:
Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
Mitä luulisit? totta helvetissä on!!!

Ihan oikeasti jos ei ole järkevää ja fiksua sanottavaa aikuinen ihminen osaa olla hiljaa ja ei hauku...
Ja ap, voimia sulle hirveästi, toivottavasti saat tarvittavan avun ja syy ei ole sinun olit vasta lapsi :hug:

Yhteistyössä