onko väärin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
...kun ei tunne ikuista vauvakuumetta? :ashamed:

olen ihan järkyttävän onnellinen kolmesta terhakkaasta,iloisesta ja terveestä tytöstäni,tekisin mitä vaan heidän puolesta! :heart: kaikki on niin haluttuja ja rakastettuja :heart:

mutta...kun lukee täällä juttuja ja kuuntelee kavereiden puheita,niin jotenki tulee ns "huono omatunto" kun ei ole sitä ikuista vauvakuumetta...nuorin on nyt vuoden ja enempää en lapsia halua,eikä ole vauvakuumetta.

jos näen kaupassa tai jossain kylässä vauvan niin onhan se söpö,ihana,mutta ei iske sen suurempaa kaipausta tai halua saada semmosta enään.jos pidän pientä vauvaa sylissä,niin on ihanan helpottavaa lopulta antaa se oman äidin syliin ja lähtä kotiin isompien lasten kans :D

tuntuu että esim täällä on yleinen käytäntö kommentoida jotain vauva kuvaa että:"ei saa laittaa noin söpöjä kuvia ettei tule vauvakuumetta!"
monet inttää että naisilla kuuluu olla krooninen vauvakuume,joka ei helpota ikinä.mulla ei :ashamed: olen kyllä potenu semmosta ja tiedän millasta se on ;)

olen kyllä mukavuudenhaluinenkin :whistle: on ihana että lapset tehtiin "kertarytinällä" ja ihanaa kun lapset kasvaa,päivä päivältä helpompaa vaikkei meillä edes mitenkään vaativia lapsia ole :)

tämmöstä vaan tullu tässä lähiaikoina pohdittua kun kaverilla on kova vauvakuume eikä tunnu ymmärtävän mua,ja jotenki tuntuu etten kehtaan edes aivan suoraan sanoa mitä mieltä olen... :ashamed:

Mullakaan ole vauvakuumetta. Silloin kun odotin ensimmäistä, ajattelin et pitäis meillä olla ainakin 2 lasta, jos ei enemmänkin, meillä suvussa perheet isoja ja itsestäkin ollut kiva kun on sisarukisa kenen kans varttua. Mut sit kävikin et pari ekaa vuotta oli tosi hankalaa, mulla masennus.. Nyt tuntuu että mun PITÄISI

Mun mielestä se on outoa, kun näkee vauvan ja heti haluais oman ns. vaan sillä perusteella et muillakin on.
Ite raskaana ja yks kaveri myös, kolmas kaveri porukassa oli sitä mieltä ettei enää halua lapsia, mut kun mekin ollaan raskaana niin hänenkin pitäis, outoa.

kone sekoilee itsestään..jatkuu edellisestä.. nyt tuntuu siis et pitäisi hankkia niitä sisaruksia seuraksi, mut kun oikeesti en haluu vaikka haluisin haluta...elämä on nyt kivaa tällä pikkuperheelläkin, mut tunnen itsekkääksi itseni kun ei tuolla päivänsäteellä ole pienempiä joita hoivata...

Mä nyt en ole mikään normaalin perikuva muutenkaan, mut mulla ei isompia vauvakuumeita ole. Pojanki kanssa tuntu elämä vaan helpottavan, mitä vanhemmaks poika tuli.
Tyttöä oottaes mulle iski joku kriisi, et tästä hetkestä menee 2,5vuotta, et ollaan taas samassa auvoisessa tilanteessa et molemmat lapset ymmärtää puhetta ja niiden kanssa pystyy neuvottelemaan.

meille riittää aivan hyvin tämä yksi tuholainen...enempää ei tule, enkä aio siitä potea huonoa omaa tuntoa!tuntuu,että kaikki pitävät minua aivan outona, kun sanon etten todellakaan halua enempää lapsia...

Yhteistyössä