onko väärin vauvaa kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten ihmeessä sen pitäisi vauvaan vaikuttaa, saati sitten auton äänen johon vauva on aivan satavarmasti tottunut ja varmaan nukkuu paremmin siinä murinassa kuin hiljaisuudessa.

Luuletko sä tosiaan että kautta maitten ja rantain olisi lapsilla tällainen idioottimainen suoritusrytmi kuin Suomessa? Eikö missään muualla kasva täysipäisiä lapsia? Saati sitten että pieni vauva (jolla ei usein ole vielä rytmiä ollenkaan) ei voisi tottua toisenlaiseen rytmiin vuosien saatossa kuin mitä sillä on muutaman kuukauden ikäisenä?

Ja mistä sä tiedät valvooko vauva vai nukkuuko vaikka kaukalossa jo ysistä saakka?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
mitä ihmettä muiden rytmit sulle kuuluu?

eihän ne mulle kuulukkaan, olen vaan miettinyt pitempään että mahtaako vauvaan jotenki vaikuttaa.

vastaan samalla nikille: m ...sillä liittyy jenkkiauto tähän että herääkö vauva siihen.

Eli sinä tiedät, että se vauva herää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
mitä ihmettä muiden rytmit sulle kuuluu?

eihän ne mulle kuulukkaan, olen vaan miettinyt pitempään että mahtaako vauvaan jotenki vaikuttaa.

vastaan samalla nikille: m ...sillä liittyy jenkkiauto tähän että herääkö vauva siihen.

Eli sinä tiedät, että se vauva herää?

enhän mä niin ole sanonu vaan kysyny että herääKÖ vauvva siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Miten ihmeessä sen pitäisi vauvaan vaikuttaa, saati sitten auton äänen johon vauva on aivan satavarmasti tottunut ja varmaan nukkuu paremmin siinä murinassa kuin hiljaisuudessa.

Luuletko sä tosiaan että kautta maitten ja rantain olisi lapsilla tällainen idioottimainen suoritusrytmi kuin Suomessa? Eikö missään muualla kasva täysipäisiä lapsia? Saati sitten että pieni vauva (jolla ei usein ole vielä rytmiä ollenkaan) ei voisi tottua toisenlaiseen rytmiin vuosien saatossa kuin mitä sillä on muutaman kuukauden ikäisenä?

Ja mistä sä tiedät valvooko vauva vai nukkuuko vaikka kaukalossa jo ysistä saakka?

enhän mä o sanonu että vauva valvoo tms, vaan olen kysyny palstalaisten mielipidettä, suaki oon kohteliiana pitäny aiemmin mutta en enää. oon sulle aika tuttu nikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuota...:
Olen sitä mieltä, että sinun kannattaisi vakavasti huolestua mielenterveydestäsi. Oletko ollut liian kauan ilman virikkeitä? Onko masennusta?

jep virikkeitä kyllä löytyy(olen se kyyläävä ja kyttäävä kutojamummo, ehkä lievähköä masennusta ja saattaa olla jopa vähän mielenvikaisuutta ilmassa :)

Yhteistyössä