onko väärin käyttää miestä hyväksi raskaaksi tuloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Alkuperäinen kirjoittaja virleh:
Ja lapselle parempi olla yksinhuoltaja, kuin tapella kusipään miehen kanssa hermoromahdukseen asti. Tai pelätä sitä et huono isä saa lapsen hoitoon.

Huono äiti taas voi lasta hoitaa ihan tosta vaan, ei ole reilua tää elämä...

Kuka tässä tapauksessa on huono äiti? tuskin tuo tyttönen kuitenkaan. Ei tietenkään huonotkaan äidit saa lapsia hoitaa! Mut pointti se, et maailmassa on paljon tapauksia joissa se huono vanhempi VAATII JA VAATII tajuamatta et ajaa omaa etuaan, asemaansa, eikä sen lapsen. Silloin parempi yksin!!

jossei oo kokemusta siitä et joutuu pelkäämään lapsensa puolesta kun sen isä on hullu, niin kannattaa pitää suu kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja henna:
Alkuperäinen kirjoittaja unohda:
Elareita?? Jos ne on sama kuin elatusmaksut niin muutatkohan mielesi kun näät paljonko niihin lapsiin todella rahaa mene jos yksin elätät. Muutenkin suosittelen että unohda moinen suunnitelma.

tarkoitan juu elatusmaksuja, ja minä tienaan todella hyvin. rahasta ei tule ongelmaa.

eli rakas pienokainen lähtee sitten hoitoon 10 kuisena kun äitiysloma loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Elareita?? Jos ne on sama kuin elatusmaksut niin muutatkohan mielesi kun näät paljonko niihin lapsiin todella rahaa mene jos yksin elätät. Muutenkin suosittelen että unohda moinen suunnitelma.

tarkoitan juu elatusmaksuja, ja minä tienaan todella hyvin. rahasta ei tule ongelmaa.

ei todellakaan lähde. minä hoidan häntä kotona.

mulla ja miljoonilla lapset elää ilman isää! koska isä on juoppo narsisti. Meillä on asiat oikein hyvin! ja biologisuus ei tarkoita sitä et RAKASTAA lasta. Ei tosiaan.

muista säästää sitten tilillesi paljon rahaa. Kh-tuki on n.300 euroa kuussa ja siihen hoitolisä. Yht ehkä 450 ja siitä verot pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietipä ITSESI sen lapsen asemaan ja elämään ilman isää. Osaatko? Käsitätkö?

Vastaisitko? Vai etkö osaa?

käsitän, mutta lapseni ei tarvitse isää. kerron hänelle hänen isästään jos hän kysyy ja sitten kun on tarpeeksi vanha. vai väitätkö että yksin elävä nainenkaan ei saisi adoptoida kun hänellä ei ole miestä? silloinkinhan lapsi elää ilman isää. eikö tää ole vähän sama asia? haloo!

muista säästää sitten tilillesi paljon rahaa. Kh-tuki on n.300 euroa kuussa ja siihen hoitolisä. Yht ehkä 450 ja siitä verot pois.

mä en ole köyhä. mun raha-asiat ei luulis kiinnostavan sua pätkääkään.

Mietipä ITSESI sen lapsen asemaan ja elämään ilman isää. Osaatko? Käsitätkö?

Vastaisitko? Vai etkö osaa?

käsitän, mutta lapseni ei tarvitse isää. kerron hänelle hänen isästään jos hän kysyy ja sitten kun on tarpeeksi vanha. vai väitätkö että yksin elävä nainenkaan ei saisi adoptoida kun hänellä ei ole miestä? silloinkinhan lapsi elää ilman isää. eikö tää ole vähän sama asia? haloo!

No ei todellakaan ole sama asia.Siinä ei kuseteta toista!!!

täytyy sanoo että järkyttää teidän tuomitsevuus. Voitte itte jonain päivänä vaikka odottaa lasta, ja mies ei halua teitä. Tai voitte olla jo vanhempia, ja Erota, eikä mies sittenkään enää halua nähdä lapsiaan.
Ei oo mustavalkoinen toi asia. Ajatelkaa vähä.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
mulla ja miljoonilla lapset elää ilman isää! koska isä on juoppo narsisti. Meillä on asiat oikein hyvin! ja biologisuus ei tarkoita sitä et RAKASTAA lasta. Ei tosiaan.

Ei niitä isättömiä lapsia tarvis kuitenkaan ihan varta vasten hankkia lisää. On eri asia menettää isä viinalle tai persoonallisuushäiriölle, kuin menettää se äidin päätöksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Alkuperäinen kirjoittaja virleh:
Ja lapselle parempi olla yksinhuoltaja, kuin tapella kusipään miehen kanssa hermoromahdukseen asti. Tai pelätä sitä et huono isä saa lapsen hoitoon.

Huono äiti taas voi lasta hoitaa ihan tosta vaan, ei ole reilua tää elämä...

Kuka tässä tapauksessa on huono äiti? tuskin tuo tyttönen kuitenkaan. Ei tietenkään huonotkaan äidit saa lapsia hoitaa! Mut pointti se, et maailmassa on paljon tapauksia joissa se huono vanhempi VAATII JA VAATII tajuamatta et ajaa omaa etuaan, asemaansa, eikä sen lapsen. Silloin parempi yksin!!

jossei oo kokemusta siitä et joutuu pelkäämään lapsensa puolesta kun sen isä on hullu, niin kannattaa pitää suu kiinni.

No toi on asia erikseen, mutta mä ajattelinkin sitä, millainen valta kaikillä typerimmilläkin naisilla on päättää miehen isyydestä. Nainen voi halutessaan evätä ihan normaaliltakin mieheltä isyyden tosta vaan. Aloittajan kyvystä äitiyteen emme voi sanoa mitään, mutta päällimmäiseksi mieleen tulevat arviot hänestä eivät ole erityisen mairittelevia...

Alkuperäinen kirjoittaja sun:
täytyy sanoo että järkyttää teidän tuomitsevuus. Voitte itte jonain päivänä vaikka odottaa lasta, ja mies ei halua teitä. Tai voitte olla jo vanhempia, ja Erota, eikä mies sittenkään enää halua nähdä lapsiaan.

Se on silloin aivan eri asia.

Alkuperäinen kirjoittaja jos käyttää aivojaan niin tajuaa:

Niinpä. Mutta kuka taas myöntäisi senkään..

No sen erottaa nyt tästä asiasta se, että ihminen aikoo suunnitelmallisesti saattaa toisen tahallisesti isäksi tämän tietämärrä ja sitten jättää ilmoittamatta asiasta. Kyseessä kaksinkertainen petos.

mä en ole köyhä. mun raha-asiat ei luulis kiinnostavan sua pätkääkään.

ei kiinnostaan. Mutta osaat sitten varautua kaikkeen, kun rupeat toteuttamaan suunnitelmaasi.

siis, että onko väärin, että hankkiutuu raskaaksi, sitten jättää sen miehen eikä kerro raskaudesta eikä lapsesta sille miehelle mitään. voiko tästä saada syytteen? mitä jos mies saa tietää asiasta? voiko se vaatia huoltajuutta+ lisäksi jotakin muuta? en siis aio pyytää mieheltä elareita tai mitään muutakaan rahaa.

Kukapas tuota estää kun ei kerro eikä pyydä maksuja sun muita velvotteita.
Avioliitoissakaan ei kaikki lapset ole oman puolison vaikka mies tyytyväisenä elättää.

no sama asia on se että tuomitsette jokaisen joka harrastaa seksiä ilman ehkäsyä!!!
Aina voi sattua vahinko. ei se tarkoita sitä, että pitäisi tehdä toinen vahinko ja OTTAA SE MIES lapsen isäksi!!
Keinohedelmöitys! sama asia!!! joten go for it!!

no sama asia on se että tuomitsette jokaisen joka harrastaa seksiä ilman ehkäsyä!!!
Aina voi sattua vahinko. ei se tarkoita sitä, että pitäisi tehdä toinen vahinko ja OTTAA SE MIES lapsen isäksi!!

Täältähän löytyi toinen älypää sulle ap kaveriks:)

no kun se ei oel sama asia

Noi on eri asioita kuin suunnitelmallinen petos, jollaista ap suunnittelee. Tuollainen kierous saa häpeämään kaikkien naisten puolesta. Yhtä halveksuttavaa vallan väärinkäyttöä kuin aiheeton raiskauksesta tai pedofiliasta syyttäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja jos käyttää aivojaan niin tajuaa:

enemmän sun lapses kärsis siitä et niitten isä, johon ne on kiintyny, päättää jättää ne. Kuin et olisit alkujaan tehnyt lapsesi yksin. Ei se oo mitenkään itsekästä, ennemminki epäitsekästä. (yksinhuoltaja tietää)
suurempi vastuu ja kaikki ku on yksin. jos sen haluaa niin siitä vaan. Ei se helppoo oo ja se pitää ensin tietää.

Vahinko ei ole sama asia. Tää ei olis vahinko vaan toisen osapuolen tekemä petos. Keinohedelmöityksessä luovuttajat ovat itse suostuneet antamaan siittiöitään lasta toivoville pariskunnille. Eli sekään ei ole sama asia.

menkääs sanomaan jollekki tarja haloselle sit kans et keinohedelmöityksen ja lesbojen lapset yms on tuomittava asia. Ja jokainen jolle sattunut vahinko niin että ON TIETOINEN SIITÄ ETTÄ EI OLE EHKÄISYÄ. MONIKO TEISTÄ ON HARRASTANUT SEKSIÄ ILMAN KUMIA/PILLEREITÄ???? jokainen teistä on siis yhtälailla kivitettävä.

Yhteistyössä