Onko vaarallista??

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut
Viikkoja on nyt 39 ja tänään alkoi verinen vuoto. Mitä se voi tarkoittaa, onko se vaarallista??? Verta ei nyt aivan valumalla tule mutta siteeseen sitä kuitenkin tulee....

Jos joku vaan tietää niin auttakaa, olen niin huolissani että on oikein huono-olo.
 
Otappa yhteyttä neuvolaan/sairaalaan. Mulla alkoi verinen vuoto kuukausi ennen synnytystä, neuvolassa siitä viikoittain sanoin, mutta eivät noteeranneet mitenkään. Kun sitten menin yliaikaiskontrolliin, ei ollut enää lapsivettä ja käynnistettiin kiireellä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Sä et varmaan tosissaasi tätä kysy, mutta vastaanpa kuitenkin.
Synnytys on käynnistymässä :saint:
Kyllä ihan tosissani kysyn ja olen erittäin huolissani! Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ei missään vaiheessa ole ollut veristävuotoa. Ja mitään muita merkkejä ei synnytyksen alkamisesta ole ollut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja liukumiina:
Otappa yhteyttä neuvolaan/sairaalaan. Mulla alkoi verinen vuoto kuukausi ennen synnytystä, neuvolassa siitä viikoittain sanoin, mutta eivät noteeranneet mitenkään. Kun sitten menin yliaikaiskontrolliin, ei ollut enää lapsivettä ja käynnistettiin kiireellä.
Oliko lapsivesi sitten valunut vähiten pois, olitko huomannut sitä?
 
viiden muksun mamma
Siis sulla ei ole ollut kipuja ennen verenvuotoa/sen aikana? Kyllä minusta verinen vuoto vaatii lääkärin tarkistusta. Sinuna ottaisin viipymättä yhteyttä synnärille ja vaatisin päästä näytille. Tsemppiä!
 
vai et huolissaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Sä et varmaan tosissaasi tätä kysy, mutta vastaanpa kuitenkin.
Synnytys on käynnistymässä :saint:
Kyllä ihan tosissani kysyn ja olen erittäin huolissani! Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ei missään vaiheessa ole ollut veristävuotoa. Ja mitään muita merkkejä ei synnytyksen alkamisesta ole ollut.
Soita sitten hyvä ihminen sinne synnärille tai neukkaan.Mikähän siinä on etteivät jotku tajua ottaa yhteyttä sinne mihin pitää,vaan tullaan palstalle kyseleen.
 
nanna
Opiskelen terveydenhoitajaksi, ja meillä oli just muutama viikko sitten lääkärin luento raskaudesta ym. Se sanoi, että verinen vuoto loppuraskaudessa on aina syytä tarkistaa, vaikka suurimmassa osassa tapauksista se on ihan vaaratonta.
 

Yhteistyössä