Onko "vaarallista" jos vauva syö koiran puruluita?

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
En mä tiiä mistä se niitä aina löytää. Vanhoja koiran jemmaamia PURULUITA. :headwall: Mä oon kolunnu koko kämpän, enkä löydä enempää, ja heti ku silmä välttää, on sekä koiralla että muksulla luut suussa. :laugh: Voi pentele...

Onkohan siitä jotain haittaa? Siis en mä sen koiran pöpöjä meinaa (ne leikkii muutenki koko ajan yhessä ) vaan, että onko niissä luissa jotain...? :x

En usko, että on haittaa. Meillä oli aikoinaan sama juttu eikä tuo esikoinen niistä kipeäksi tullut. Jotkut tietysti kauhisteli bakteerien siirtymistä, mutta se ei muakaan sanottavasti haitannut!

Mä aina söin yhdessä hoitopaikassa... En tiedä miksi mutta tykkäsin niistä. :| Se hoitopaikka oli semmonen, että ei mun kanssa ikinä ollut kukaan, eikä mulla ollu mitään tekemistä.

Meidän pikkasen alta 4v erityis-esikoinen suorastaan ahmii noita... Ja alkuällötyksen jälkeen olen suosiolla antanut periksi, pureskelkoot mielummin puruluita kun siskon leluja tai vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja on vaarallista:
Koirathan nyt syö ulkona jopa paskaa, niin voi kuvitella millainen törkypesä puruluu on.
Sama siis kuin työntäisi sitä paskaa suoraan vauvan suuhun.

Ja sinulla on todella asiantuntevaa tietoa koiran suun bakteerikannasta. Not.

Koirathan nyt syö ulkona jopa paskaa, niin voi kuvitella millainen törkypesä puruluu on.

Niin ja kengissäsi voi olla vaikka kusta kun ulkona hiipailet,muista muovisuojat!

Alkuperäinen kirjoittaja M:

Niin ja kengissäsi voi olla vaikka kusta kun ulkona hiipailet,muista muovisuojat!

Ovenkahvoissa ja valokatkaisimissa on tosi paljon bakteereita, et täytyy sit olla käsidesi ihan jokapaikassa mukana... :whistle:

Kaipa se vaarallisuus riippuu eniten kuinka mustasukkainen koira luistaan on :laugh: Jos molemmille riittää niin antaa mennä vaan. Meillä natiainen taisi vedellä kissanraksuja naamaansa aika säännöllisesti :D

niin ei kat se vaarallsita oo,mutta mä en antas kyllä mun lasten pureskella koiran luuta saatikka maistella sen ruokia taikka nuolla kuppia!ja joo onhan niissä kengän pohjissakin kusta ja ties mitä kaikkee mut en mä anna lapsien niitäkään nuoleskella.enkä nyt tässä arvostele kenenkään toimintaa ihan sama se mulle on,mutta tää on vaan mun mieleipide

Uusimmat

Yhteistyössä