V "vieras" Vieras 26.02.2013 #1 Onko kukaan käynyt jo katsomassa sen? Poika 14v haluaisi kovasti nähdä pätkän ja mietin, että kannattaako lähteä katsomaan.
Onko kukaan käynyt jo katsomassa sen? Poika 14v haluaisi kovasti nähdä pätkän ja mietin, että kannattaako lähteä katsomaan.