Onko uskovia paikalla?

  • Viestiketjun aloittaja Elämän onni
  • Ensimmäinen viesti
mää
En kerro kun kysyttäessä paitsi parhaille ja hyville ystäville,ja osa heistä uskossa myös.. ja aivan sama kuinka ottavat tiedon vastaan,sukuni kanssa en ole vuosikymmeniin ollut tekemisissä muutenkaan
 
Oliskohan usko Jeesukseen :xmas: ...aikuisiällä tullut uskoon...ja kaikille kertonut...toiset vähän kysellet asiasta...toiset ei sanoneet mitään...voisin sen otsaani tatuoida...ei MITÄÄN hävettävää...mulla ainakaan.... :hug: :heart: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämän onni:
Miten kerroit uskoon tulostasi ystäville/sukulaisille? Siis jos tämä tapahtui aikuisiällä? Miten ottivat tiedon vastaan
Yllättävän hyvin esim. vanhemmat otti (asuin vielä kotona). Itse eivät usko, joten pelkäsin pahempaa. Oikeastaan suhtautuminen ei erityisesti muuttunut, mitä nyt välillä asiasta puhuttiin. En edes muista miten heille kerroin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja daa:
No jos et tiedä mistä yleensä puhutaan kun sanotaan uskovaisia niin esitä tyhmää tai ehkä olet oikeastiki
Ei saa vetää liian nopeita johtopäätöksiä sen nojalla, mitä yleensä tarkoitetaan. Parempi katsoa, kuin katua. Mieluummin olen niin tyhmä, että kysyn, kuin niin tyhmä, että luulen.
 
vieras
En kauheasti kertonut, jos ei kysytty. Miehelleni kerroin ja huomasihan se sen muutenkin. Muutamalle ystävälle kerroin, kaikille en ole kertonut vieläkään. En asiaa piilottele, mutta en mainostakaan. Ja minulla on edelleen paljon näitä "maallisia paheita", joten ei sitä uskovaisuutta välttämättä moni ystävä edes huomaa.

Ne, joille kerroin suhtautuivat hyvin.
 
Ap
No niin, ne maalliset paheet. Mä olen niistä jo osittain hankkiutunut eroon.. Tupakka ja alkoholi siis ainakin mukautuu näihin, mut onhan tässä vielä monta asiaa, minkä pitäisi muuttua. Vikein asia mulle on kuitenkin tuo kertominen.. Ja miten kertoa j´ne..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No niin, ne maalliset paheet. Mä olen niistä jo osittain hankkiutunut eroon.. Tupakka ja alkoholi siis ainakin mukautuu näihin, mut onhan tässä vielä monta asiaa, minkä pitäisi muuttua. Vikein asia mulle on kuitenkin tuo kertominen.. Ja miten kertoa j´ne..
Miksi sinä tunnet, että sinun pitää kertoa? :)

Itse ajattelen, että se sisäinen rauha, joka vakaumuksen kanssa tulee, riittää kertomaan kaiken tarvittavan. Ja jos joku sen havaittuaan haluaa tietää lisää, hän kysyy.
 

Yhteistyössä