Onko untuvapeitto kauheen kuuma? Mikä muu peitto olis lämmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä ostin todella kevyen untuvapeiton stokkan hulluilta päiviltä eli paino oli 400g ja sekin on liian kuuma vaikka meillä on vanha talo. On jäänyt käyttämättä, sillon se oli kiva kunolin yksin ja mies reissussa ja vähensin lämpöä tuntuvasti makuuhuoneessa. Eli kato se paino.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taida enää ostaa mitään untuvaa. Jos olet kunnellu uutisia viime aikoina tiedät mitä tarkotan.
eiköhän se ole myyjien tehtävä katsoa mitä myy. Voit samantein lopettaa monen muunkin kaupantavaran ostamisen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en taida enää ostaa mitään untuvaa. Jos olet kunnellu uutisia viime aikoina tiedät mitä tarkotan.

Niin se on käynyt mielessä.. mutta ei kaikki niitten valmistajan käytä onneksi..

Siis mitä? Mitä toi lause tarkoittaa?

Laita villasukat yksi jalkaan. Päärjäät vanhallakin peitolla.

Untuvapeitto on ihana jos se on hyvälaatuinen. Mutta mun kokemuksen mukaan kaikki ei suinkaan ole, fuskaavat saumoista ja tuntuvat muutenkin epämiellyttäviltä. Keinokuitutäkit on nykyisin ihan yhtä lämpimiä, edullisempia ja uskoakseni myös pitkäikäisempiä.

Alkuperäinen kirjoittaja muutes:
PS: Allergisen perheen ei kannata ostaa untuvapeittoa.

riippuu allergiasta. itsellä pölyallergia mut ei haittaa kun taas kaverini ei pysty nukkumaan untuvapeitolla. eli kannattaa käydä nuuhkimassa niitä peittoja kaupassa.

Kahiseeko teidän untuvapeitot? Mua häiritsee se kahina, ihanan muhkea peittohan se on. Ja lämmin on, mutta meillä on makkarissa aika viileää, niin ei tuu liian kuma. Peiton alta ei vain aamulla tarkenis tulla pois..

Yhteistyössä