Kun viime yönä näin unta että löysin kannellisen muovilaatikon jossa oli hirveä määrä tomaattilohkoja, aloin lappaa niitä suuhuni ja ajattelin samalla kauhuissani että minähän oon allerginen tomaatille, mutta haarukoin urakalla lohkoja kitaani. Ja sitten kuulin kun joku sanoi että noi tomaatithan on olleet tossa huoneenlämmössä jo kuusi päivää, ei kannattais syödä, mutta siltikin lappasin niitä sisuksiini :x
Osaako joku kertoa mitä tällainen uni alitajunnassa viestittää?
Osaako joku kertoa mitä tällainen uni alitajunnassa viestittää?