Onko unien tulkitsijoita paikalla? Mitä tarkoittaa tällainen uni?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun viime yönä näin unta että löysin kannellisen muovilaatikon jossa oli hirveä määrä tomaattilohkoja, aloin lappaa niitä suuhuni ja ajattelin samalla kauhuissani että minähän oon allerginen tomaatille, mutta haarukoin urakalla lohkoja kitaani. Ja sitten kuulin kun joku sanoi että noi tomaatithan on olleet tossa huoneenlämmössä jo kuusi päivää, ei kannattais syödä, mutta siltikin lappasin niitä sisuksiini :x

Osaako joku kertoa mitä tällainen uni alitajunnassa viestittää? :D
 
Sulla on jonkin vitamiinin puutos :D

Oikeasti - mikä konkreettinen juttu se tomaatti voisi olla elämässäsi? Eli mitä tomaatti unessasi kuvaisi, jotain, jota kaipaat tai haluat tai tarvitset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Sulla on jonkin vitamiinin puutos :D

Oikeasti - mikä konkreettinen juttu se tomaatti voisi olla elämässäsi? Eli mitä tomaatti unessasi kuvaisi, jotain, jota kaipaat tai haluat tai tarvitset.

Jaa, oikeastaan en toivo tällä hetkellä mitään niin paljon kuin vauvaa, mutta ei kait se voi vertauskuvallisesti tomaatti olla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Sulla on jonkin vitamiinin puutos :D

Oikeasti - mikä konkreettinen juttu se tomaatti voisi olla elämässäsi? Eli mitä tomaatti unessasi kuvaisi, jotain, jota kaipaat tai haluat tai tarvitset.

Jaa, oikeastaan en toivo tällä hetkellä mitään niin paljon kuin vauvaa, mutta ei kait se voi vertauskuvallisesti tomaatti olla :D

Minä kerran ennen tätä kuopusta näin vauvakuumeisena unta että sain vauvan. Sitten se vauva oliki yhtäkkiä iso lohi, joka mulla oli kapaloissa. unessa sitten mietin että mitä ihmiset sanoo ja ite koin tosi vahvasti että se lohi oli mun lapsi :laugh: :laugh: kun heräsin niin oli ihan ahdistava tunne kun olin saanut sen lohen :laugh: :laugh: ja inhoan muuten kalaa..

eli ei se tomaatti niin paha ole :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Sulla on jonkin vitamiinin puutos :D

Oikeasti - mikä konkreettinen juttu se tomaatti voisi olla elämässäsi? Eli mitä tomaatti unessasi kuvaisi, jotain, jota kaipaat tai haluat tai tarvitset.

Jaa, oikeastaan en toivo tällä hetkellä mitään niin paljon kuin vauvaa, mutta ei kait se voi vertauskuvallisesti tomaatti olla :D

Minä kerran ennen tätä kuopusta näin vauvakuumeisena unta että sain vauvan. Sitten se vauva oliki yhtäkkiä iso lohi, joka mulla oli kapaloissa. unessa sitten mietin että mitä ihmiset sanoo ja ite koin tosi vahvasti että se lohi oli mun lapsi :laugh: :laugh: kun heräsin niin oli ihan ahdistava tunne kun olin saanut sen lohen :laugh: :laugh: ja inhoan muuten kalaa..

eli ei se tomaatti niin paha ole :wave:

Juu, mäkin näin kuopusta odottaessani unen, että synnytin kotona, omassa sängyssäni vauvan, jolla oli kaksi jalkaparia, oli mahasta alaspäin jalat normisti mutta yläpuolesta alkoi toiset jalat, ikäänkuin kaksi alavartaloa yhdessä. Pidin vauvaa sit sylissäni ja miehen kanssa juteltiin että "noi on muuten ihan sun varpaat, mutta nää toiset on ihan multa peritty" :whistle:

Ja sitten mietittiin että mistä kautta syötetään tää vauva, niin joku ulkopuolinen vastasi, että navasta tietysti näitä lapsia syötetään :|

Että en mäkään pidä tomaatti-vertauskuvaa niin pahana :D
 

Yhteistyössä