N
ninni
Vieras
esim jos sanottu että se on poika niin onko syntyny poika =)?Entäpä jos eka veikattu poikaa sitten tyttöö niin oletko luottanu jäkimmäiseen ennusteeseen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Pojasta sanottiin poikaa ja tytöstä tyttöä, eli paikkansa on pitäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Meillä on ennusteet todettu niin myöhäisessä vaiheessa, kääntämisyrityksissä, ettei niissä paljon kyseenalaistamisia ole ollut.
Edellinen todettiin kyllä jo viikoilla 25 ensi kerran kun olin äitipolilla muista syistä ja kiukkuinen lääkäri totesi että selvästihän tuossa häpyluu näkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja äipykkä:Pojasta sanottiin poikaa ja tytöstä tyttöä, eli paikkansa on pitäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Edellinen todettiin kyllä jo viikoilla 25 ensi kerran kun olin äitipolilla muista syistä ja kiukkuinen lääkäri totesi että selvästihän tuossa häpyluu näkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Meillä on ennusteet todettu niin myöhäisessä vaiheessa, kääntämisyrityksissä, ettei niissä paljon kyseenalaistamisia ole ollut.
Edellinen todettiin kyllä jo viikoilla 25 ensi kerran kun olin äitipolilla muista syistä ja kiukkuinen lääkäri totesi että selvästihän tuossa häpyluu näkyy.
näkyykö se häpyluu sitten selvästi?jokainen kun on sanonut erimielipiteensä se on poika eiku tyttö ois kyllä kiva tietää kumpi tämä on...luulis jo että saisivat selvän viikolla 34
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Edellinen todettiin kyllä jo viikoilla 25 ensi kerran kun olin äitipolilla muista syistä ja kiukkuinen lääkäri totesi että selvästihän tuossa häpyluu näkyy.
ne on niin pirun kiukkusia jos kehtaa tuollaista kysyä "ja vielä päivystysajalla". joo, jäi mulla vähän paskan maku suuhun kun erehdyin kysymään.
meillä 2 tyttöä ja tyttö on molemmista sanottu. nyt kolmannesta myös ennustettiin tyttöä, saa nähä kumpi tulee.