kumpi pitänyt paikkansa tuntemus vai ultra?(sukupuolista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Jos ultrassa on veikattu sukupuoli (ei kuinkeen varmaksi välttämättä), mutta itse olet kokenut tai sinulla on ollut tuntemukset, että lapsi olisi eri sukupuolta, niin oletko luottanut itseesi vai ultraajaan? Ja miten on sitten käynyt lopulta?

Mulla pitänyt paikkaansa tuntemukset ja ultrat.
Kaksosista en tiennyt mut vahvasti aattelin että tyttö ja poika.Lekuri halus kertoa mut sanoin että nassu kii.
Mut siis 5 lapsen oon tiennyt,ja ultrat kertonut kolmasti oikein.

Kyllä mä olen jo ihan alkuviikoista lähtien arvannut kumpaa on tulossa. Ekasta ei ultrassa kysytty, tokassa kysyttiin. Tuntemus oli molemmilla kerroilla oikeassa ja ultra peesasi.

esikoista kun odotin niin olin itse varma että poika siellä, ultrassa poika ja oli poika :flower:
Nyt kun toista odotan niin on tyttö sekä poika tuntemuksia, ultrassa sanottiin ehkä näyttää pojalta...eli saa nähdä sitten kesäkuussa :saint:

Mulla taas nämä omat tuntemukset eivät ole oikeen olleet kohdillaan... Tässä raskaudessa tehty istukkabiopsia ja kromosomien mukaan poika tuloillaan. Eiköhän sitä siihen uskalla luottaa ;) Tosin rakenneultrassa lääkäri arvioi varovasti, että SAATTAISI olla poika. Sitten aloin itse miettimään, että kuulinkohan mä varmasti oikein sen sukupuolen silloin kromosomituloksia kuunnellessa... Äsh, kuulin mä. Pojalle on jo hankittu vaikka mitä :heart:

Yhteistyössä