Onko ujo nainen totaalinen turn off? (Oisko miehiä paikalla?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "voivoi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"voivoi"

Vieras
Mä oon kai ollut liian kauan yksin, kun pienikin flirtti saa mut ihan hämilleen. Tänään huomasin, että eräs mies katseli mua tavanomaista kauemmin vähän väliä. Arvatkaas mitä mä tein? Ehei, en mennyt mukaan ja hymyillyt kauniisti, vaan käänsin katseeni pois ja vilkuilin jotain lattiaa. Huoh. Ei kai tällä tyylillä kukaan koskaan kiinnostukaan, mut kun mä en vaan enää osaa/uskalla mennä mihinkään flirttiinkään mukaan. Olen jotenkin kasvanut siihen ajatukseen, että elän lopun elämääni yksin eikä kukaan mies enää ikinä musta kiinnostu.

Olenko siis totaalinen turn off, vai löytyykö miehiä joille kelpaa mun kaltainenkin vaikeasti lähestyttävä nainen?

Varmasti kelpaa, mutta mieskin tarvitsee jotain signaaleja että tietää sinun olevan kiinnostunut. Olet kuitenkin hyvässä asemassa koska naisena sinun ei tarvitse tehdä aloitteita, joten eiköhän sinua lähestytä, jos olet muuten ihan jees gimma.

[QUOTE="voivoi";29610951]Mä oon kai ollut liian kauan yksin, kun pienikin flirtti saa mut ihan hämilleen. Tänään huomasin, että eräs mies katseli mua tavanomaista kauemmin vähän väliä. Arvatkaas mitä mä tein? Ehei, en mennyt mukaan ja hymyillyt kauniisti, vaan käänsin katseeni pois ja vilkuilin jotain lattiaa. Huoh. Ei kai tällä tyylillä kukaan koskaan kiinnostukaan, mut kun mä en vaan enää osaa/uskalla mennä mihinkään flirttiinkään mukaan. Olen jotenkin kasvanut siihen ajatukseen, että elän lopun elämääni yksin eikä kukaan mies enää ikinä musta kiinnostu.

Olenko siis totaalinen turn off, vai löytyykö miehiä joille kelpaa mun kaltainenkin vaikeasti lähestyttävä nainen?[/QUOTE]

Ei todellakaan ole turn-off! Kunhan et kammoa läheisyyttä ja seksuaalisuutta. Ääripäistä mieluummin ujo kuin liian päällekäyvä edellyttäen, että em. asia löytyy myös.

Kiltti lisättynä pienellä tuhmuudella on ylivoimaisesti mulle toimivinta :) Pidän mysteeristä naisessa sekä erotiikasta ja ujon kätkeytyneisyys on hyvin houkuttelevaa. Töissä meillä on aasialainen nainen ja kyllä hän on kiinnostava juuri siksi koska ei ole täysin pelkäävä mutta selkeästi vain vihjaava, toki myös aika kaunis ja aina asiallisesti käyttäytyvä ym. Kaunis käytös naisella on sytyttävää ja kiehtovaa MONELLE miehelle etenkin jos nainen on muutenkin nätti.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
En mä kammoa läheisyyttä ja seksuaalisuutta, mutta näköjään muuten oon vähän ruosteessa. Hassua, sillä ns. "vaarattomien" miesten seurassa oon täysin rento ja hauska oma itseni. Mut heti jos on vähänkään jotain muuta, meen ihan kipsiin.

Jos mies on tullut juttusille etkä osaa/uskalla flirttailla, niin mies tulkitsee katseen välttelysi ja seiniin tuijottelun tarkoittavan sitä että sinua ei kiinnosta.Jos flirttailu ei kerta kaikkiaan onnistu, niin kokeile kertoa ihan rehellisesti että olet vähän ujo ja uusiin ihmisiin tutustuminen on sinulle vaikeaa. Kyllä mies sitten tajuaa että hänen on oltava kärsivällinen ja aloitteellinen.

Ja kyllä ujollekin naiselle ottajia on. Ujoja miehiäkin on paljon ja mikäs sen mukavampaa kuin että perusluonteet vastaavat toisiaan.

[QUOTE="aapee";29611040]En mä kammoa läheisyyttä ja seksuaalisuutta, mutta näköjään muuten oon vähän ruosteessa. Hassua, sillä ns. "vaarattomien" miesten seurassa oon täysin rento ja hauska oma itseni. Mut heti jos on vähänkään jotain muuta, meen ihan kipsiin.[/QUOTE]

No ei se mitään :) En usko että on monellekaan miehelle este. Enemmänkin on niin, että liian helppo nainen, siis siten että aikeet tulevat heti selviksi, ei ole sellainen, johon mies suhtautuu oikein vakavasti ja tosissaan, jos vertaa naiseen, joka pitää sisällään vähän salaperäisyyttä. Toki poikkeuksiakin on. Miehet haluavat usein itse paljastaa naisen ;)

Mutta tietenkin löytyy myös miehiä, jotka toivovat naisen olevan hommassa aktiivisia. Ja minäkin toivoisin kyllä, että tällainen nainen selkeästi vaikka äänellä, ilmeillä ja eleillä ilmaisisi kiinnostustaan. Mutta ikinä en toivoisi, että nainen ehdottelisi liian suoraan aluksi.

Kaunis ja ujo on seksikästä:
shy_girl_flirt.jpg

Mutta tällainen ujous vetoaa vain harvoihin miehiin:
nerd-girl-with-calculator.jpg

Ei ole.

Kyse on enemmänkin signaalien tulkitsemisesta väärin. Ei mies voi tietää että olet ujo, olettanee että et halua olla tekemisissä jokaisen virnuilevan äijän kanssa.

Yhteistyössä