onko uggit reilua kokoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on seuraavat UGGit harmaana: http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5819&model=Classic+Cardy. Koko on ihan sama kuin muissakin kengissä eli 38. MUTTA: ko kengät ei ole kovin hyvät: ihan kun olis villasukat jalassa ja ovat niin "löysää" neulosta, että varvas töröttää selvästi kävellessä "ulos" kärjestä ja kengät ovat todella "epävakaat" kävellä- lonksuvat hurjasti kun eivät ole tukevat....mutta kivan näköset toki on ja kysymykseesi: koot normaalit :). Mulla on myös perinteiset ruskeat UGGit ja nekin on normaalia kokoa 38 :)

kun katselin useasta paikasta ja heidän kokotaulukot menee jopa 42 asti, mutta saatavilla on vain kokoon 40 asti.. ai että ei ole kivat jalassa, hmmm.... juuri tuota samaa mallia himoitsen, kun ne on niin kivan näköiset :D ja sithän olis varmaan vaan hyvä, että koko on timmi, jos vielä vähän käytössä venahtavat..

mistä tilaat? mä olen miettinyt uggien ostamista mutta mistähän niitä saa edullisimmin? stockalla ne oli 200 e, mut jossakin nettiputiikeissa oon nähny 100 e:llä, ulkomailta tosin.

joo siis muuten on ihan hyvä jos koko on timmi, mutta silloin varvas töröttää ulos kuten villasukassa :/ - ne on tosi kivat kengät noin niikun ulkoisesti, mutta oikeasti kiikkerät ja kun nostaa jalkaa kävellessä, niin pohja "nousee" jalasta ilmaan...olipas hankalasti selitetty, mutta eniveis: kiikkerät ovat :D. Olen tosin käyttänyt ko kenkien kanssa aina paksua villasukkaa alla ja ovat sillai hiukan paremmat. Kuitenkin käytössä ollee tvähän, sillä ei niillä pitkiä matkoja jaksa tallata. Mutta mun "elämäni kengät" on classic uggit: ne on parasta mitä mun kenkähistoriassa on tapahtunut ja aivan mahtavat myös paljaassa jalassa :heart:! Voihan se kuitenkin olla, että sinä tykkäät cardyista: me tilattiin ne mun kaverin kanssa ja molemamt oltiin pettyneitä, mutta se ei tarkoita, etteikö olisi jollakin muulla ihan mukavat
:)

tilasin netistä (australiasta sekä briteistä) ja tulevat halvemmiksi niin. Mutta kengät tulevat eu:n ulkopuolelta aina tulliin ja se oli mun mielestä hankala juttu :headwall:- niitä oli ärsyttävä hakea sieltä!

UGG® footwear is designed to be worn barefoot to maximize the cushioning and warmth of sheepskin.

The natural properties of wool will wick moisture away to ensure dry and cozy feet. Wool fleece helps maintain body temperature, making UGG® Australia footwear appropriate for all climates. In fact, the wool will keep your feet warm down to -30°F and cool up to 80°F.

Fleece breathes, wicks moisture away, and allows air to circulate, keeping feet dry. Sheepskin is naturally thermostatic thus keeping bare feet close to your natural body temperature regardless of the temperature outside.

Onko kokemuksia, miten nuo lupaukset toimii? To -30 F on suunnilleen sama kuin pakkasta -34 C ja toisaalta 80 F meinaa 26 asteista hellettä meikeläisittäin. Ongo UGG:t pakkasella lämpimämmät paljain varpain kuin sukkien kanssa?

UGG® footwear is designed to be worn barefoot to maximize the cushioning and warmth of sheepskin.

The natural properties of wool will wick moisture away to ensure dry and cozy feet. Wool fleece helps maintain body temperature, making UGG® Australia footwear appropriate for all climates. In fact, the wool will keep your feet warm down to -30°F and cool up to 80°F.

Fleece breathes, wicks moisture away, and allows air to circulate, keeping feet dry. Sheepskin is naturally thermostatic thus keeping bare feet close to your natural body temperature regardless of the temperature outside.

Onko kokemuksia, miten nuo lupaukset toimii? To -30 F on suunnilleen sama kuin pakkasta -34 C ja toisaalta 80 F meinaa 26 asteista hellettä meikeläisittäin. Ongo UGG:t pakkasella lämpimämmät paljain varpain kuin sukkien kanssa?

on ku ne on lammasta (=

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????&#??? ??? ??????27005;???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????23?29???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????&#2??????3478;?????????????????????????????????????????????????&#1??????2395;??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????1???????????????????????????????????????????????????????????????????????????€

Yhteistyössä