Onko typerää laittaa työntekijöille taas herkkukori joululahjaksi?

pomo kans
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Musta ihan hyvä idea. Tosin tykkäisin, et vaik kivituikku/mariskoolikin riittäis?

Monta työntekijää?
4 työntekijää.
No sitten. Ajattelinkin, et ei varmaan kaksinumeroinenkaan luku. :D

Mut minusta silti hyvä idea. Ikinä et löydä sellaista, joka sopii kaikille: yks on allerginen pähkinöille (sen perheestä lähipiiristä löytyy varmasti niillekin ottaja) ja toinen ei tykkää leffoista, kolmas ei voi sietää mariskooleja. Eli teet semmoisen kuin sä tykkäät et on hyvä, kumma on, jos ei aikuiset ihmiset osaa siitä ilahtua..
 
Fiskars
Koskaan ei ole sellaista lahjaa joka miellyttäisi kaikkia. Me ollaan töissä saatu parina vuotena Fiskarsin veitsisetit, siis molempina vuosina erilaiset niin nyt on kotona hyvä valikoima kunnon keittiöveitsiä. Ne on kelvannut lähes kaikille tosi hyvin.
 
sankku
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Niin, tässä suunnittelen joululahjoja.. toissa vuonna saivat herkkukorit, edellisenä vuonna tavaralahjan, viitsiikö sitä taas antaa herkkukoreja? Onko ne kuinka mieluisia joululahjoja noin yleensä?
anna mielummin rahana
 
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Musta ihan hyvä idea. Tosin tykkäisin, et vaik kivituikku/mariskoolikin riittäis?

Monta työntekijää?
4 työntekijää.
No sitten. Ajattelinkin, et ei varmaan kaksinumeroinenkaan luku. :D

Mut minusta silti hyvä idea. Ikinä et löydä sellaista, joka sopii kaikille: yks on allerginen pähkinöille (sen perheestä lähipiiristä löytyy varmasti niillekin ottaja) ja toinen ei tykkää leffoista, kolmas ei voi sietää mariskooleja. Eli teet semmoisen kuin sä tykkäät et on hyvä, kumma on, jos ei aikuiset ihmiset osaa siitä ilahtua..
Juu ei kun osa hommista on urakkaluonteista, siks vain nää 4 vakituista, nyt ei olekaan ketään määräaikaisena niin pääsee vähän helpommalla kun ei ole montaa joille lahjat laittaa :) Kovasti töitä ne kyllä tekee, senkin vuoksi halutaan jouluna muistaa kivalla lahjalla, tai ainakin toivon että se olis kiva :whistle:

Tota mä olen muuten ihmetellyt, enkä varmaan ole väärässä, että tänäkin vuonna saamme palstalta kuulla vääränlaisista joululahjoista. On tainnut olla juuri näitä mitä tässä suunnittelen, niillä inhokkilahjalistoillakin :whistle:
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Musta ihan hyvä idea. Tosin tykkäisin, et vaik kivituikku/mariskoolikin riittäis?

Monta työntekijää?
4 työntekijää.
No sitten. Ajattelinkin, et ei varmaan kaksinumeroinenkaan luku. :D

Mut minusta silti hyvä idea. Ikinä et löydä sellaista, joka sopii kaikille: yks on allerginen pähkinöille (sen perheestä lähipiiristä löytyy varmasti niillekin ottaja) ja toinen ei tykkää leffoista, kolmas ei voi sietää mariskooleja. Eli teet semmoisen kuin sä tykkäät et on hyvä, kumma on, jos ei aikuiset ihmiset osaa siitä ilahtua..
Tää oli vissiin mulle pilkka nilkkaan? No oikeesti itse ilahtuisin kyllä mielettömästi herkkukorista (niistä leffalipuista en kuitenkaan ;) ).

Joku vuosi tein vaan itse sellaisen korin yhdelle ystäväpariskunnalle ja kuulin jälkikäteen marmatusta sisällöstä.
En enää muista tarkkaan mitä kaikkea siellä oli, mut just noita pähkinöitä (joille mies oli allerginen, en tiennyt sitä), sitten olin laittanut pandan suklaarasian irtonaisena sellofaanopussiin, ni ei siellä syödä kuin ainoastaan Fazerin suklaata, juhlamokasta ei tykätty, kun piti olla presidenttiä. Oli siinä jotain muutakin kitisemisen aihetta, en muista mitä. Itse leivotuista pipareista ja havin tuoksuttomista kynttilöistä ei tullut kitinää.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
[quote="Greippi]
No pähkinöistä pitävän kaikki, nuoret ja vanhat ; )
Entäs ne pähkinäallergikot (itse en ole, mutta mutta...)?[/quote]

Kerrataankos vielä, kuinka paljon lisäaineita ja allergiaa aiheuttavia juttuja on taco-täytteissä, glutamaattia ja muuta epäterveellistä. Kaikkia on mahdoton miellyttää, aina löytyy ihmisiä, jotka ovat allergisia sille, tälle tai tolle tai eivät vaan pidä jostain.
 
Finttu
johon laitat otsikoksi "jos saisit herkkukorin jouluksi, mitä sen sisältä haluaist löytää" tai muuta sellasta. Sitten voit bongata sieltä ne tuotteet jotka saavat eniten kannatusta ja sopivat sun budjettiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja pomo kans:
Monta työntekijää?
4 työntekijää.
No sitten. Ajattelinkin, et ei varmaan kaksinumeroinenkaan luku. :D
Toisaalta se kulu per työntekijä on ihan sama oli sitten 4 tai 40000. Isoilla yrityksillä voitto taas numeroina on isompi. Ja siitähän nämäkin maksetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
jos miehiä kaikki niin mariskoolin vois vaihtaa monitoimityökaluun :D
No mitä mie tiijän näistä henkilöistä, ovat n. 3-kymppisiä (miehiä), vaimot on ja parilla taitaa olla lapsiakin. 1 työntekijä osti hiljattain talon, joten varmaan ovat mielissään jostain kodin jutusta tai muusta (ja jos siinä vielä ne elokuvaliput?). Viime vuonna saivat puukot ja jotain muuta pientä. Meillä mies sai yks vuos töistä mariskoolin, ja tuossa se on eteisen lipaston päällä ja se toimii avainkulhona, tykkäsi ainakin lahjastaan vaikka onkin mies :D
 
Mä en pitäisi mariskoolista enkä leffalipuista :/ Kun sitten taas vaikkapa kori jossa olisi pari punaista omenaa, punaviiniä, rusinoita, suklaakonvehteja/suklaalevy/suklaafiguuri, pipareita... jne. Olisi ihana :) Ja siellä mukana joku alaan sopiva pikkuesine, esim. toimistoon kynä ja post it-lappuja tai ensi vuoden kalenteri, kun olin rakennusalalla sain "tyttöjen lethermanin" pomolta (sellasen pienen) oli ihan paras lahja... No emmä tiiä.. Mutta siis meidän perheessä ei tulis käytettyä leffalippuja ja mariskoolejakin on monin kappalein ja yritän aina piilottaa ne jonnekin kun en tykkää... Tulee mummot mieleen..

Melkein unohdin, lakut kuuluu mun mielestä herkkukoriin :p
 
Herkkukori on paras!!!

Mun ex-duunipaikassa oli aina herkkukorit viineineen,
mut sit yhden kerran saatiin peitto+tyynysetit kahdelle.
Eipä se oo lahjahevosen suuhun katsomista, mut täytyy myöntää et olin vähän pettynyt :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Herkkukori on hyvä lahja, kunhan sisältö on kohdillaan. Meillä on jo kaapeissa ihan liikaa balsamiviinietikkaa, karpalohyytelöä ja pahoja LU-keksejä miehen firman herkkukoreista. Tulee joka vuosi samat tavarat ja käyttö on useimmissa perheissä aika rajallista...
Jos on esim. kahvia, glögiä, joulupipareita tai muuta ns. kulutustavaraa, se on hyvä lahja.
Niitä ihan tavallisia LU-keksejä? Nehän on tosi hyviä. Meillä niitä usein ja vieraatkin niitä kovasit napostelee ja lapset tykkää.
Ei kun nämä ovat jotain ruskeita, nimeä en nyt muista. Joku Petit. Ihan kamalia, maistuvat fariinisokerille.
Ovatko näitä?
http://www.lu-suomi.fi/kuluttajapalvelu/tuote.cfm?id=33

Lempparikeksejäni! :p

Eikun taisivat ollakin näitä.
http://www.lu-suomi.fi/kuluttajapalvelu/tuote.cfm?id=35

Niin ja herkkukori on kyllä tosi kiva lahja! :flower:
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Herkkukori on hyvä lahja, kunhan sisältö on kohdillaan. Meillä on jo kaapeissa ihan liikaa balsamiviinietikkaa, karpalohyytelöä ja pahoja LU-keksejä miehen firman herkkukoreista. Tulee joka vuosi samat tavarat ja käyttö on useimmissa perheissä aika rajallista...
Jos on esim. kahvia, glögiä, joulupipareita tai muuta ns. kulutustavaraa, se on hyvä lahja.
Niitä ihan tavallisia LU-keksejä? Nehän on tosi hyviä. Meillä niitä usein ja vieraatkin niitä kovasit napostelee ja lapset tykkää.
Ei kun nämä ovat jotain ruskeita, nimeä en nyt muista. Joku Petit. Ihan kamalia, maistuvat fariinisokerille.
Ovatko näitä?
http://www.lu-suomi.fi/kuluttajapalvelu/tuote.cfm?id=33

Lempparikeksejäni! :p


Noita juuri, muistin nimen väärin. Tiedän sitten ensi kerralla, mihin lähettää. Mieskin inhoaa näitä ihan kympillä, vaikka yleensä syö mitä vaan makeita.
 

Yhteistyössä