Onko typerää kertoa pettäjän puolisolle totuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kun täällä on ollut näitä pettämiskeskusteluja, niin onko se typerää kertoa pettäjän puolisolle jos tietää tästä?
Mun kaverilla on suhde naimisissa olevaan mieheen ollut jo vuoden, se on seksisuhde. Tää mies kyllä pyörittää muitakin naisia.. Löytää ne facesta tai instasta lähinnä.
Suurin osa niistä on huomattavasti tätä miestä vielä nuorempia.
Tiedän, että vaimo on ihana ihminen eikä sillä oo mitään hajua miehen toimista.
Mun kaveri tuntee huonoa omatuntoa jutusta, mutta silti jatkanut tätä jo kauan. Musta tuntuu ettei se pääse elämässään eteenpäin jos on kiinni tuommoisessa siassa, että mietin onko mun typerää puuttua tähän ja kertoa vaimolle, kun tiedän hänen nimen. Vai annanko vaan olla?

Tottakai kerrot. Nimetön viesti on niin helppo laittaa ja saa vaimo itse päättää mitä tekee. Kunnon pari faktaa tapailuista ym mukaan. Minä ainakin haluaisn tietäö jos mieheni ei haluaisi olla yhtä yksiavioinen.

Tää mun kaveri on tosi ihana ihminen ja tätä vaimoa en niin hyvin tunne. Oon tavannut nyt kaks kertaa sattumalta ja sen jälkeen oon tätä alkanu pohtii.
Tää mies ei muuta oo ku limanen sika, joka yrittää varmaan kaikkia naisia ja lähettelee kuvia kalustaan.
Mietin miten siihen joku voi sortua edes. Ei oo ees hyvännäköinen.

Tää mun kaveri on tosi ihana ihminen ja tätä vaimoa en niin hyvin tunne. Oon tavannut nyt kaks kertaa sattumalta ja sen jälkeen oon tätä alkanu pohtii.
Tää mies ei muuta oo ku limanen sika, joka yrittää varmaan kaikkia naisia ja lähettelee kuvia kalustaan.
Mietin miten siihen joku voi sortua edes. Ei oo ees hyvännäköinen.

On kyllä loukkaavasti sanottu sikaa kohtaan. Sika ei ikinä tekisi noin.

Noh, ainahan sanotaan, että muiden asioihin ei sais puuttua. Mutta kun miettii omalle kohalle ni kyllä mä ainaki haluaisin tietää. Ja mieti sitä naistaki, mieti jos se tuhlaa toho miehee vielä vaikka seuraavat kolme vuotta elämästään! Aavistamatta mitään sen miehen touhuista. Kauheeta ois. Eli mun vastaus KYLLÄ :D

Oon yrittänyt mun ystävälle puhuu järkeä, mutta tässä suhteessa tää mies on hyvin hallitseva.
Musta tuntuu pahalta kaikkien muiden puolesta tilanne paitsi sen miehen.
Tää sen vaimo on tosi sympaattinen ja mä oon ihan varma, että siinäkin suhteessa mies hallitsee.
Välillä oon miettiny eikö tää vaimo osaa arvata mitään, kun mies viettää aikaa somettamalla muiden kanssa päivittäin ja näkee tätä mun kaveria välillä useinkin.
Mun kaveri on välillä ihan rikki tästä ja haluaisi lopettaa muttei osaa.
Mä tiedän niin paljon tästä, ja mulla olis todistusaineistoakin.
Pelkään kyllä miten tää vaimo tän ottaa, ettei vaan olis liian iso juttu.

Oon yrittänyt mun ystävälle puhuu järkeä, mutta tässä suhteessa tää mies on hyvin hallitseva.
Musta tuntuu pahalta kaikkien muiden puolesta tilanne paitsi sen miehen.
Tää sen vaimo on tosi sympaattinen ja mä oon ihan varma, että siinäkin suhteessa mies hallitsee.
Välillä oon miettiny eikö tää vaimo osaa arvata mitään, kun mies viettää aikaa somettamalla muiden kanssa päivittäin ja näkee tätä mun kaveria välillä useinkin.
Mun kaveri on välillä ihan rikki tästä ja haluaisi lopettaa muttei osaa.
Mä tiedän niin paljon tästä, ja mulla olis todistusaineistoakin.
Pelkään kyllä miten tää vaimo tän ottaa, ettei vaan olis liian iso juttu.

"Mun kaveri on välillä ihan rikki tästä ja haluaisi lopettaa muttei osaa." Kuinka tahdottomia naiset oikein ovat? Jos ystäväsi ei osaa lopettaa salasuhdettaan tuohon mieheen, on se hänen omalla vastuullaan. Mutta todennäköisesti asia on niin, että miehen dominoiva renttuilu vetää bimbonaisia kuin :poop: kärpäsiä eikä ystäväsikään edes halua lopettaa - tuo osaamattomuus on siis vain selittelyä sinulle kun tietää asenteesi "sikaa" kohtaan.

Laita kirje miehelle että olet vaimon ystävä, pelottele vähän ja kerro että tiedät hänen puuhistaan ja että toivot että "sika" olis edes vähän mies ja tekis selkeän päätöksen siitä että kenen kanssa oikein haluaa olla. Voithan miestä pelotella että kerrot vaimolle.
Jos menet vaimolle kertomaan niin teet myyräntyötä ystävättäresi takana, vaikka hän Bimbo olisikin.
Parempi kun ei sekoita valmiiksi sekavaa soppaa. Mistä ikinä tietää miten vaimo sen ottaa...

Laita kirje miehelle että olet vaimon ystävä, pelottele vähän ja kerro että tiedät hänen puuhistaan ja että toivot että "sika" olis edes vähän mies ja tekis selkeän päätöksen siitä että kenen kanssa oikein haluaa olla. Voithan miestä pelotella että kerrot vaimolle.
Jos menet vaimolle kertomaan niin teet myyräntyötä ystävättäresi takana, vaikka hän Bimbo olisikin.
Parempi kun ei sekoita valmiiksi sekavaa soppaa. Mistä ikinä tietää miten vaimo sen ottaa...

Sekoitat nyt useamman asian.

1. Kaverisi sotkee mielestäsi elämänsä, ja tähän haluat puuttua. Jos oikeasti haluat auttaa kaveriasi, et rupea ohjailemaan hänen elämäänsä hänen selkänsä takana, vaan keskustelet hänen kanssaan ja puhut järkeä ja ilmaiset olevasi tukena jos tukea tarvitaan.

2. Tuntemasi naisen mies pettää häntä. Jos olet todella läheinen tämän naisen kanssa, voit toki kertoa, mutta hän tuskin uskoo sinua. Tämä kääntyy myös todella nopeasti sinua vastaan. Tässäkin ehkä kannattaa sanoa, että jos on parisuhdeongwlmia, sinulta löytyy vapaa sohva, kuppi kuumaa ja kuunteleva korva tarpeen vaatieessa. Kyllä se nainen jo sen arvaa, muttei vielä uskalla ajatella asiaa.

Kun et tunne vaimoa hyvin, laittaisin sinuna vaimolle nimetöntä postia kera todisteiden. Olisi se vaimon asemassa ankeaa, että.puoli kaupunkia tietää miehen touhuista ja itse ei. Voi toki olla että aavistaa jotain, mutta ei uskalla myöntää asiaa itselleen. Tällöinkin tarvitsee herättelyä (eli ne faktat), ettei pilaa elämäänsä moisen luuserin kanssa. Ja jos tiedon jälkeen haluaa jatkaa liittoaan, niin oma valinta. Ei ainakaan ole enää kusetuksen kohteena.

Tiedän tunteen. Tästä syystä suosittelen että

a), hommaat prepaid kortin ja ilmiannat tapahtuman jos olet aivan 100% varma. Tämän viesti ei saa sisältää mitään sinun tietoja mutta tietojen on oltava yhdistettävissä tapahtuneeseen saumattomasti.

b) tämän jälkeen sammutat puhelimen ja poistat kortin etkä palaa asiaan. Monesti vastaanottaja soittaa heti takaisin. Tai ainakin laittaa viestin.

c) annat olla etkä sotkeudu. Itse olen kerran kaverin miehen tavannut jossain missä hänen ei pitänyt olla ja homma kääntyi loppupelissä jotenkin minua vastaan, vaikka vain näin hänet. Ja ystävyys meni tauolle. Vaan oli tuo ero sen verran sotaisakin että sen tiesi molempien suvutkin.

Itse antaisin olla. Antaa heidän elää elämäänsä.

Minä et todellakaan halua kuulla keneltäkään liittomme ulkopuoliselta mieheni pettävän minua. Se asia on täysin minun ja mieheni välinen. Todellalkin vetäisin herneen nenään, jos joku lähettäisi minulle kirjeen tai muuten tulisi avautumaan mieheni edesottamuksista.

Ihan sama minulle, vaikka mieheni pettäisi. Sitä en kuitenkaan halua tietää.

En haluais tietää jos puoliso pettää tai ainakaan kuulla siitä keneltäkään vieraalta. Ei tarvi kenenkään puuttua meidän elämään. Jos äijällä ei ois munaa kertoa itse pettämisestä ni ei voi mitään ja lähinnä sitä ihmettelisin että miksi oma mies on suhteessa mun kanssa jos haluaa myös muita. Eli haluaisin että ite kertoo sitten kun on siihen valmis. Enemmän olisin huolissani siitä että kusipää ois pitäny ehkäsystä huolta. En omista ketään ni omat tekemiset on jokaisen omassa harkinnassa.

Minä arvostaisin ihmistä joka pelastaisi minut pettävältä mieheltä. Haaskaisin arvokasta elämääni ja olisin kiitollinen jos joku käräyttäisi.

Valitettavasti on selkärangattomia ja laiskoja naisia jotka ampuvat viestintuojan kun omat rahkeet ei riitä kantamaan vastuuta.

Yhteistyössä