Onko työkaverini ihastunut minuun? (mielipiteitä?)

  • Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti
ihastunut
Olen töissä eräässä ravintolassa ja siellä työskentelee eräs aika ihana mies ;) Olen vain kahdesti törmännyt häneen töissä...kuvailen pari tilannetta, joiden pohjalta voitte sanoa mielipiteenne siitä, onko hän ihastunut minuun tai edes jotenkin kiinnostunut.

Ensimmäisellä kerralla, kun näin hänet, työnsin astiakärryjä ja lautaspino meinasi pudota lattialle, jolloin hän sanoi: " En kai mä nyt noin pelottava ole? :D". Juttelimme kaikenlaista ja hän kyseli multa tosi paljon asioita: missä asun, olenko vakituinen vai extra, opiskelenko jossain jne..tuntui olevan aidosti kiinnostunut, hymyili minulle paljon ym. :) Kysyi paljon enemmän asioita häneltä kuin minä häneltä.

Tällä viikolla näin sitten hänet toisen kerran..työnsin muuten jälleen lautaskärryjä :D Moikkasin ja hän tervehti hymyillen takaisin ja sanoi: "Älä aja ojaan", kun kärryni törmäsivät johonkin :D Sitten hän kysyi: "Eikö ne kärryt oikein tottele sua?" johon vastasin: "Ei oikein" ja hän tuli auttamaan minua kärryjen työntämisessä. :)

Vaikuttaako, että hän olisi kiinnostunut, flirttailisi tms.? Vai onko tämä vain toiveajattelua? ;) Olen huono tällaisissa :D
 
ap
Olen itse tosi ihastunut, mutta en uskalla pyytää häntä treffeille tms. :/ En tiedä edes hänen nimeään! :eek: Mystery man ;)

Yritän varmaan tulkita jokaisen ilmeen, eleen ja lauseen flirttailuksi, kun olen niin ihastunut...
 
vieras
Mä oon ainakin sellainen, että flirttailen jopa joidenkin asiakaspalvelijoiden kanssa puhelimessa... Mä flirttailen aina ja heitän just tollasta läppää eikä se tarkoita mitään... Jotkut ihmiset on vaan sellaisia...
 
vieras
mun mielestä toi on ihan normaalia työkavereiden kanssakäymistä, ite en ainakaan ota tollasta käytöstä miespuolisilta työkavereilta flirttailuna. tietty vaikea sanoa kun ei ole ollut näkemässä elekieltä jne, sen vaan tietää mitä kirjotit :)

mut jos sä ite olet kiinnostunut, tee se sille miehelle selväks!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ainakin sellainen, että flirttailen jopa joidenkin asiakaspalvelijoiden kanssa puhelimessa... Mä flirttailen aina ja heitän just tollasta läppää eikä se tarkoita mitään... Jotkut ihmiset on vaan sellaisia...
Mistä sen sitten erottaa, oletko ihastunut vai et?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ainakin sellainen, että flirttailen jopa joidenkin asiakaspalvelijoiden kanssa puhelimessa... Mä flirttailen aina ja heitän just tollasta läppää eikä se tarkoita mitään... Jotkut ihmiset on vaan sellaisia...
no mie olen ihan samanlainen. eikä se tarkota mitään, sitä on vaan ystävällinen toisille ja ennenkaikkea kiinnostunu ihmisistä. sitä tuo ap:nkin työtoveri varmasti on, kun ap on uus talossa niin on luonnollisesti kiinnostunu.

eli elä nyt ap ihan heti ole niitä reffejä suunnittelemassa...

 
Vierasmiesvierailija
Ei tartte olla edes ihastunut, mutta todennäköisesti kelpaisit hänelle hyvinkin johonkin tarkoitukseen. Jatka samaan malliin, niin ei sinun ehkä tarvitse koskaan tietää.
 
Mielestäni tuo kuulosti aika tavalliselta työpaikka keskustelulta. Vaikea sanoa, onko taustalla muuta. Itse jos olisin kiinnostunut työkaverista selvittäisin vähän henkilön taustaa ensin, ennenkuin mitään suurempia suunnitelmia alkaisin elättelemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ainakin sellainen, että flirttailen jopa joidenkin asiakaspalvelijoiden kanssa puhelimessa... Mä flirttailen aina ja heitän just tollasta läppää eikä se tarkoita mitään... Jotkut ihmiset on vaan sellaisia...
Mistä sen sitten erottaa, oletko ihastunut vai et?
no kyllä se flirtti on sillon ihan erilaista ja se elekieli myös. eli pitkät ja hitaat katseet ja semmoset hölmöläisen hymyt :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tosi vaikea sanoa, onko hän kiinnostunut. Ilmeistä ja eleistä en osaa päätellä mitään, ei se kyllä mahdotontakaan olisi.
Kauanko ajattelit siellä työskennellä? En lähtisi syömään omasta kuormasta. Ainakaan jos on riski, että saatkin nenillesi.... Entäs jos utelet muilta työkavereilta (naispuolisilta) kautta rantain miehen parisuhdetilanteesta jne. Voihan olla vaikka, että on sellainen tapaus, joka käy läpi kaikki uudet työntekijät...
 

Yhteistyössä