Onko tyhmää tikutella Ovista jos haluaa vauvan?

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
missä menee raja?
Alkuperäinen kirjoittaja liikaonliikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja missä menee raja?:
Te, jotka vastustatte ovistikkujen käyttöä, hyväksyttekö limojen tarkkailun ja lämpöjen mittaamisen? Entäs päivien laskemisen?
Mää "vastustan" _neuroottista_ ovistikutusta kuten myös neuroottista lämmön mittailua, limojen tarkkailua, kohdun räpellystä, limojen hinkutusta sun muuta sellaista.

Liika on liikaa mutta muuten nuissa ei mitään vikaa ole.
Tässäkin ketjussa ap vaan kysyi kannattaa aloittaa tikuttaminen niin heti oltiin kimpussa, että neuroottinen olet. En tarkoita, että sinä tai kaikki vastaajat, mutta osa. En tajua miksi, normaalin rajoissa, tikuttaminen on sen kummempaa kun päivien laskeminen, oviskivun tunnistaminen tai vaikka lisääntyneen halukkuuden huomaaminen ;) Kaikilla on ei ole noita edellä mainittuja niin miksei saisi apuvälineitä käyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Ei varmaan jokaista mutta semmoista kylläkin, joka tahtoo vauvan?
Tuskinpa vauvakuumeisiä miehiä (siis kaikkia) kiinnostaa ovistesti. Kun ei läheskään kaikkia naisiakaan kiinnosta.

Että kukin tavallaan.
Kyllä niitä miehiäkin kuule alkaa kummasti kiinnostamaan, kun on parikin vuotta yritystä takana, eikä raskautta näy, eikä kuulu.
Eikä niitä naisiakaan kiinnosta jos heti ekan puolen vuoden päästä on raskaana.

saw
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Kyllä niitä miehiäkin kuule alkaa kummasti kiinnostamaan, kun on parikin vuotta yritystä takana, eikä raskautta näy, eikä kuulu.
Ihme räpätys ja yleistys. Edelleenkään KAIKKIA ei kiinnosta.
On vissii todella vaikea tajuta, ettei KAIKKIA kiinnosta se mikä joitain kiinnostaa.

Edelleen, kukin tavallaan.

lekuri
Tuskinpa vauvakuumeisiä miehiä (siis kaikkia) kiinnostaa ovistesti. Kun ei läheskään kaikkia naisiakaan kiinnosta.

Että kukin tavallaan.
Mä suosittelisin parin vuoden turhan yrityksen jälkeen menoa lääkärille sen sijaan että siinä vaiheessa vaan ovistikutellaan ja herätetään miehen kiinnostusta siihen..

Musta tulis varmaan tikkujen takia kalenteri kädessä kulkeva kiimainen katti, jolla loppuis halut samantien ku tikut ei näytäkään viivaa :whistle: tai tiiä tuosta miten toimivat, mut kyl mä silti ennemmin haluun antaa vauvalle mahdollisuuden ilman tikkuja. ja samalla hoitaa suhdetta seksillä ( sen verran ku tarvii ), en pelkästään lisääntymismielessä käydä makkarin puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja lekuri:

Että kukin tavallaan.
Mä suosittelisin parin vuoden turhan yrityksen jälkeen menoa lääkärille sen sijaan että siinä vaiheessa vaan ovistikutellaan ja herätetään miehen kiinnostusta siihen..
Kiitos neuvosta. Niin me mentiinkin. Enkä mä henkilökohtaisesti kyllä tikutellut kuin kolmessa kierrossa, tunnistan kyllä ovulaationi muutenkin, mutta halusin varmistaa asian.

Yhteistyössä