ja onhan se niinkin jos on tottunut että on sitä tilaa 100neliötä niin ei osaa arvostaa edes pinempää vaikka olisi kuinka hyvä pohjaratkaisuAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minusta ei voi oikein neliöiden määrällä tuomita mitään asuntoa,pohjaratkaisu on itselläni ainakin se mikä päätökseeni vaikutti.
Ja olen muuten asunut aikoinaan 59neliöisessä 3h k kph parveke ja asunto oli oikea tila ihme vaikka mni kauhisteli kuinka pieni on neliöiltään mutta kun kylään tuli niin yllättyi,oli sen verran fiksusti noi pohjat tehty
Näytti nätiltä ja muutenkin tilavalta että kyllä tuonne hyvin mahtuisi meidänkin perhe vaikka meitä 5. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12253601418550&.pkg=12253601761390&.pkg=12253601418510&list_id=12253601807640&itemcmd=move7&listSize=314&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1095220
Ihan samankokoinen rivari meillä ja asukkaita ovat minä ja mies, sekä 18v poika, 2v poika ja joka toinen vkl vielä 13v poika. Hyvin mahdutaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Meillä 80neliön kolmio 3h+k+s rivitalossa.
Meitä on 5-henkilöä eli 2 aikuista ja 3 lasta.
Hyvin on mahduttu.
Se riippuu ihan itsestä miten paljon sitä tilaa tarvii.
meille tää on ihan sopivan kokonen näin paitsi yks miinus on se että on
liian vähän kaappi tilaa.
niinpä. Mutta onpa vain halpa tuo asunto, olispa täälläkin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja niin:ja onhan se niinkin jos on tottunut että on sitä tilaa 100neliötä niin ei osaa arvostaa edes pinempää vaikka olisi kuinka hyvä pohjaratkaisuAlkuperäinen kirjoittaja minä:Minusta ei voi oikein neliöiden määrällä tuomita mitään asuntoa,pohjaratkaisu on itselläni ainakin se mikä päätökseeni vaikutti.
Ja olen muuten asunut aikoinaan 59neliöisessä 3h k kph parveke ja asunto oli oikea tila ihme vaikka mni kauhisteli kuinka pieni on neliöiltään mutta kun kylään tuli niin yllättyi,oli sen verran fiksusti noi pohjat tehty
"ap, hyvin mahdutte ja vielä useammankin lapsen jälkeen tohon mahdutte. "Alkuperäinen kirjoittaja finanssimamma:kevätaurinko on loistava esimerkki viisaasta itsenäisesti ajattelevasta perheenäidistä. varsinkin näinä aikoikoina on kullan arvoinen ominaisuus omata maalaisjärkeä.
ap, hyvin mahdutte ja vielä useammankin lapsen jälkeen tohon mahdutte.
ja muuten, kunhan lama pääsee kunnolla niskan päälle, korot karkaavat taivaisiin, asuntojen hinnat romahtavat kunnolla lainoja irtisanotaan samoin kuin työntekijöitä monelta alalta, alkaa moni muukin nyt teidän tulevaa tilanahtautta taivasteleva porukka mahtua ja viel paljon pienempäänkin.