onko tyhmää ostaa rattaat jo nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä

Vieras
Pitäis siis ostaa tuplarattaat, toinen lapsi syntyy vasta 7 kk päästä. Nyt kuitenkin olis mahdollisuus saada tuplarattaat halvalla. Tuntuu vaan jotenkin niin tyhmälle ostaa ne jo nyt....Tosin säästöä voisi tulla helposti 200 euroa jos ostan jo nyt....Miten tehdä...? Kai niitä voisi yhtä halvalla saada myöhemminkin, EHKÄ.

Kyllä mun mielestä voi ja kannattaa. :)

Mutta mä oonkin semmoinen, että ostan joululahjojakin jo kesän alesta (joskus jopa joulun alesta...) seuraavaa joulua varten. Säästyy pitkä penni, kun ei niitä pennejä ole liikaa muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja paljonko maksoit:
räpäRällä, paljonko maksoit omistasi ja minkä merkkiset? Pitää nyt sitten verrata että onko ne niin halvat kuin luulen....

Huutonetistä Oran (vanhempaa mallia ) ja 200?
Sadesuoja+hyttysverkko mukana.. Ei pahan hintaiset ja hyvin toimivat ja siistit!

Voihan sitä ostaa ihan milloin itse haluaa. En ymmärrä sitäkään kun monet tuttuni arvostelevat kaikkea että miksi nyt ja nyt ei kannata...plaaplaa miksi kaikki pitäisi jättää juuri siihen viimetinkaan??? itse ainakin ostan jo ajoissa koska minulla ei todellakaan ole varaa ostaa kaikkea sit siinä samassa kuussa. Itse ostaisin jos ne kerta minua miellyttäisivät

Niin, no väri voisi olla parempi, mutta nyt toisen kohdalla ei oikein jaksa olla siitäkään enää tarkka, kunhan vain on rattaat. Tai vähän se väri mietityttää, mutta onko väri sitten sen 200 euron arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Meillä ihkauudet Emmaljungat maksoivat 299e, joten kannattaako enää käytettyjä hamstrata??

Mistä noin halvalla saa? Meneekö selkänojat alas? Tosi halvat nimittäin.

Kai se oli Lastentarvike, ja ei mene selkänoja ihan alas ja eivät liiku erikseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Meillä ihkauudet Emmaljungat maksoivat 299e, joten kannattaako enää käytettyjä hamstrata??

Mistä noin halvalla saa? Meneekö selkänojat alas? Tosi halvat nimittäin.

Kai se oli Lastentarvike, ja ei mene selkänoja ihan alas ja eivät liiku erikseen..

Njoo, nuo ei vaan sitten käy vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voihan sitä ostaa ihan milloin itse haluaa. En ymmärrä sitäkään kun monet tuttuni arvostelevat kaikkea että miksi nyt ja nyt ei kannata...plaaplaa miksi kaikki pitäisi jättää juuri siihen viimetinkaan??? itse ainakin ostan jo ajoissa koska minulla ei todellakaan ole varaa ostaa kaikkea sit siinä samassa kuussa. Itse ostaisin jos ne kerta minua miellyttäisivät

Niin, eihän sinua kukaan ole estämässä. Voin vaan kertoa, että oli todella raskasta, kun lapselle oli ostettu kaikki tavarat valmiiksi + vaatteita oli valmiina ja syntyikin viikolla 25. Ei jäänyt eloon. :(

Yhteistyössä