onko tyhmää ostaa miehelle nomination?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollo

Vieras
vai onko se enemmän naisten koru?
kävin koruliikkeessä ja näin ihanan mustan nomination korun, jota myyjä suositteli nimenomaan miesten koruna..

nyt mietin, ostaisinko miehelle ko. korun, vai pitäiskö kaikki sen jälkeen miestä jotenkin akkamaisena :p

Alkuperäinen kirjoittaja tollo:
vai onko se enemmän naisten koru?
kävin koruliikkeessä ja näin ihanan mustan nomination korun, jota myyjä suositteli nimenomaan miesten koruna..

nyt mietin, ostaisinko miehelle ko. korun, vai pitäiskö kaikki sen jälkeen miestä jotenkin akkamaisena :p

No eka mieleen tuleva kysymys oli, että minkähänlaisia paloja tähän mustaan miesten Nominationiin olisi saatavana? Jakoavaimen kuvia? Kolmen tähden jallupulloja joissa tähtien paikalla timantit? Peräti amerikkalaisvalmisteisia automalleja? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
No eka mieleen tuleva kysymys oli, että minkähänlaisia paloja tähän mustaan miesten Nominationiin olisi saatavana? Jakoavaimen kuvia? Kolmen tähden jallupulloja joissa tähtien paikalla timantit? Peräti amerikkalaisvalmisteisia automalleja? :xmas:

onpas mielenkiintoinen kuva miehistä...

mutta siihen on saatavana esim. ankkuri, auto, batman, supermies, merimerkkejä, lippuja, jalkapallojoukkueiden logoja ym

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:

onpas mielenkiintoinen kuva miehistä...

mutta siihen on saatavana esim. ankkuri, auto, batman, supermies, merimerkkejä, lippuja, jalkapallojoukkueiden logoja ym

I rest my case. :xmas:

eikai siihen tarvitse ostaa mitään erikoisempia paloja, jos ei halua? ihan nättihän toi on ihan sellasenaankin... ja siks toisekseen, mun mies ei kyllä varmasi haluais mitään jakoavaimia ja muita "äijä" kuvia siihen. korkeintaan tuon batman palan voisin kuvitella..

http://timanttiset.d1.avenla.fi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/Default.aspx?Brand=Nomination&Code=4460-0167
eli siis tämän meinasin ostaa :o

Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
kyllä se on ihan kaikkien koru, näkee miehilläkin tosi paljon etenkin sitä BIG mallia

Riipppuu varmaan "miehen" iästäkin vai monellako 40 + vuotiaalla olet kyseisen korun nähnyt?

mun mies on ennemminkin 20 +, kuin 40+.... että sinällään.

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
No aika GAY! Kyllä mulla ainakin tulee ekaks mieleen et mies on homo jos nään nominationin sillä...

Hitsi kun en muistanut ennen kuin vastasin, että suomalaiset juntithan heti mieltävät miehen hintiksi jos koruja käyttää. Täällä keskieuroopassa on ihan tavallista että kunnon karjutkin käyttävät koruja.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No aika GAY! Kyllä mulla ainakin tulee ekaks mieleen et mies on homo jos nään nominationin sillä...

Hitsi kun en muistanut ennen kuin vastasin, että suomalaiset juntithan heti mieltävät miehen hintiksi jos koruja käyttää. Täällä keskieuroopassa on ihan tavallista että kunnon karjutkin käyttävät koruja.

Tottakai koruja saa käyttää, mut tommonen lapsellinen paloista koottava rannekoru on kyllä homo! Ei yleensä miehiä kiinnosta keräillä jotain paloja ja vaihdella niitä tai shoppailla jossain koruliikkeessä niitä palasia...ee

onkose homoa jos siihen rannekkeeseen EI osta niitä paloja muita, kun peruspalat? tuollaisena mustana/titaanivärisenä??

no, kai se täytyy sitten ostaa se ihan tavallinen panssariketju laatalla, se nyt ainakaan ei mitään homojen hommaa ole.

Juuri tuossa tyttö toi 64 sivuisen Nomination vihkosen, joka on täynnä niitä palamalleja, kyllä sieltä löytyy meihilekin sopivia palasia vaikka kuinka. Tyttö on ympäröinyt sieltä kymmenittäin paloja, joita pitäisi saada hänen rannekkeeseensa. Löytyy sinne vaikka Suomen lippu tai vaikka mitä muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

No ei kaikki suomalaiset. Kyllä mä sanoisin, että suomalaisissa pikkukaupungeissa ehkä juuri näin, mut kyllä isommissa mies voi pitää itsestään huolta ja käyttää korujakin ilman että homoksi leimataan..

Ap, jos uskot että miehes siitä tykkäisi, ja sopii hänen tyyliinsä, niin osta ihmeessa!

Sitä paitsi mun lähipiirissä Nominationia on ihan aikuisilla ihmisillä (30-68 v.)

Yhteistyössä