onko tyhmä lahja 6-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sss"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan noita pienillekin lapsille tarkoitettuja settejä. Itse veisin kuitenkin ennemmin hello kitty leluja, hajuvesiä ja huulikiiltoja voi ostaa sitten myöhemmin, lähempänä yläaste ikää. Kyllä me ostettiin tokaluokkalaisellekin hajuvesi joululahjaksi, mutta oon sitä mieltä että antaa lasten olla lapsia, ja tuetaan tuota leluilla, eikä kannata kauheasti mennä asioiden edelle.

[QUOTE="Kenguru";23563686]...antaa lasten olla lapsia, ja tuetaan tuota leluilla, eikä kannata kauheasti mennä asioiden edelle.[/QUOTE]

Vaan kun ne lapset haluaa olla isoja ;) Meidän 4-vuotias prinsessanalkukin olisi onnensa huipulla jos saisi jotain tuollaista.

Lapsi varmaan tykkäisikin, mutta vanhemmat eikä varsinkaan lapsen iho tykkäisi. Noissa muka lapsille tarkoitetuissa saippuoissa ja huulirasvoissa on valtavat määrät hajuste- ja väriaineita, jotka eivät sovi useimpien aikuistenkaan iholle. Mieluummin vaikka Hello Kittyn kuvalla varustettu pussukkaka, jossa olisi "oikea" huulirasva ja vaikka hiuspompuloita tai koru.

No ei kai aina tarvi nipottaa? Kyllä meidän neiti tuosta lahjasta tykkäisi, ja ei se nyt niin vakavaa ole että ihan yläasteikään tarvis odottaa??!! =) Nuo tuon ikäiset on iloisia kun saavat leikkiä "isoja" ja saavat tuollaisia tuoksuja ja huulikiiltoja.
Eli kyllä, minä kannatan apn ideaa, ja voisin viedä tuollaisen paketin lahjaksi.

Ukki oli jostain ostanut hello kitty huulirasvan ja kysyi tytöltä (kohta 7v) haluuko se sen - ei halunnu. Tykkää hello kittystä mutta tällainen kosmetiikka ei kiinnosta.

Yhteistyössä