Onko tuttavapiirissäsi ollut useampi odottaja samaan aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Mun kolmelle tutulle on tulossa vauva, kaikilla la maaliskuussa.;)

Ja kun edellisen kerran tuli vauvoja tuttavaperheisiin, niin silloinkin oli samaan aikaan useampi odottaja.;)

Musta on vaa hauska, miten tää vauvabuumi menee sillei sykäyksittäin, et pitkään aikaan ei tuu yhtään vauvaa ja sit yhtäkkiä rupeekin kuulemaan useita raskausuutisia samaan aikaan.:)

Musta se on aika hassua.:P

On. Vuosia meni ettei "kukaan" saanut lapsia, mutta kun meille oli tulossa, tuli miehen siskolle esikoinen lähes samaan aikaan. Nyt toisen odotuksessa luokkakavereista 5 on raskaana :D.

Kyllä on, aina pari kaveria tuntuu olevan samaan aikaan raskaana. Mutta kaikilla on lopulta elämäntilanne aika samanlaisessa vaiheessa, joten ihan ymmärrettävää.

Joo melkein yhtäaikaa, itse sain esikoisen melkein 3v sitten, serkku esikoisensa 4kk myöhemmin, seuraavana vuonna (eli viimevuonna) sai siskoni esikoisensa kaksospojat, 2kk päästä serkku toisen lapsen ja minä siitä 2kk päästä syksyllä toisen lapsen. Nyt meille tulossa ensi keväänä kolmas, miehen parhaalle kaverille esikoiset kesällä (kaksoset). Siskolle ja serkulle ei kuitenkaan vielä enempää näillä näkymin :-)

Mieheni veljen tytär ilmoitti hiljattain kaikille että odottaa ensimmäistään ja hauskana yllärinä (luulimme ensin todellakin vitsiksi koska kyseessä ei ole äitityyppi ja vannonut jo lapsesta saakka ettei tule tekemään omia lapsia) mieheni vanhin tytär edellisestä avioliitosta ilmoitti ihan ultrakuvan kera fb;ssä vauvasta. Meidän laskettu aika huhtitoukokuun vaihteessa.