Onko turvallista paistaa broilerinkoipia kahteen kertaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sain idean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sain idean

Vieras
Kun mä tykkään siitä rapeasta nahasta, ja sitten taas inhoan sellaista löysää, ei rapeaa, nahkaa. Eli broilerin koivet on hyviä vaan silloin kun ne on just paistettu, muttei viitsi yksinasujana paistaa yhtä koipea kerrallakaan kun paistoaika on niin pitkä. Ratkaisin tässä ongelman muka sillä että sen sijaan että kuumentaisin koiven seuraavana päivänä mikrosssa, paistankin sitä vartin uunissa. Nahasta tulee yhtä herkullinen kuin vasta paistettuna, mutta ei kai tuo voi aiheuttaa jotain ruokamyrkytystä? Kuten esim. joku riisi voi aiheuttaa jos sitä menee keittelemään uudestaan.

[QUOTE="vieras";28188243]Kultaseni. Mietipä hetki mitä tehtiin aikana ennen mikroa.[/QUOTE]

Mä luulin että ennen mikroa niitä vaan lämmitettiin kevyesti uunissa. Paistaminen tuntuu eri asialta. Mutta hyvä että voi paistaa turvallisesti

[QUOTE="aloittaja";28188253]Mä luulin että ennen mikroa niitä vaan lämmitettiin kevyesti uunissa. Paistaminen tuntuu eri asialta. Mutta hyvä että voi paistaa turvallisesti[/QUOTE]

Juu, lämmitettiin, lämmitettiin. Riippuu tietysti lämmöstä. Mutta ei se kanakaan kovin nopsaan uunissa lämpene. Mikro on vaan ihmekapistus.

"joka keitetyn paistaa se makean maistaa" sanottiin ennen pohjanmaalla, mitä helvettiiä riisi muuttuu vaikka sen keittäisi viisi kertaa, ite laitan ylijäämäriisit pannulle öljyn kanssa ja ruskistan kevyesti lisukkeiden kera.
tietääkö joku onko papillooma kuinkakin vakava juttu?

Yhteistyössä