onko turkulaisia äiteiä täälä??

on yksityis viesti,eli jos näet mun nimimerkkin alla keltainen pieni kuori,niin kuin painat sen voit kirjoitta mulle yksityis viesti eikä kukaan voi lukea siitä kuin vain minä.
Oletko uusi palstalainen?mä olen muuten Virolainen ja olen jo vuos tässä :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:
olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsi :)

 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:
olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsi :)
reps...tosta tekstistä vois tajuta että myös mieheen saa tutustua jos haluaa..ehkä mä oon vähän väsynyt. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:
olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsi :)
niin aatelin jos mieskin haluaa tutustua mut ei ole pakko
 

Yhteistyössä