olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
mikä on yvAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
minkä ikäisiä lapsia sulla on ja minkä ikäinen oletAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
Mä olen 23 ja lapset ovat 4 ja 2Alkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:minkä ikäisiä lapsia sulla on ja minkä ikäinen oletAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:olen kans kahden lapsen äiti,Tkusta ja on aviomies,jos kiinosta niin laita vaikka yv
Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsiAlkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
reps...tosta tekstistä vois tajuta että myös mieheen saa tutustua jos haluaa..ehkä mä oon vähän väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsiAlkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail
niin aatelin jos mieskin haluaa tutustua mut ei ole pakkoAlkuperäinen kirjoittaja mie:Hih... ei kuulu asiaan... mut miten sun miehesi ikä tässä vaikuttaa... olisi kivempi tietää sun ikäsiAlkuperäinen kirjoittaja jamaica-girl:olis kiva tutustua , koska muutan kohta perhen kanssa turkuun. olen 2 lapsen äiti ja mull on aviomies, 22,v jos ketään kiinostaa tutustua niin voin antaa e-mail