Onko turkkilainen jogurtti laihduttajalle hyväksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siinä on kyllä aika paljon rasvaa. Osta mieluummin rasvatonta, maustamatonta jugurttia ja laita niitä marjoja sinne.

No mieluummin oon kokonaan ilman kuin sellaista litkua alkaisin syömään

Se laihduttaa vielä paremmin.

Kannattaa vältellä etenkin tälläisiä paljon rasvaa ja sokeria sisältäviä pommeja.

No siinä on sadassa grammassa 10 grammaa rasvaa, että onhan se aika tuhtia. Karppaajalle tietty sopii hyvinkin. Ja toisaalta riippuu mihin vertaa, lienee se kuitenkin esim. jäätelöä tai rasvaisia leivonnaisia parempi jälkkäri laihduttajalle.

Turkkilaisessa jugurtissa on 10% rasvaa, eli ei todellakaan mitään laihduttajan evästä!

Vielä mitä, sankollinen sitä joka päivä ja lisäksi paketti voita ja lava punaista maitoa päivässä, niin jopas onkin terveellistä ja varmasti laihtuu!

Itse olen karpannut pari kk ja kiloja tippunut 8, alan olemaan normaalipainon alarajoilla. Ja syön turkkilaista jogurttia joka ilta marjojen ja kuohukerman kera :) Syökää te vaan rasvatonta...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Siis mitä vastuksia! Rasvaa ja sokeria :D Ai turkkilaisessako?

Rasvaa siinä turkkilaisessa ja sokeria niissä lisältävissä.

Turkkilaista ei kannata suuhun laittaa. Se on aika kamalaa tavaraa.

:D just. et tiedä mistä puhut.

Kumma juttu, että ne läskit ja laiskat ovat aina karppaajia...

Ku mietitään näitä kevytvaihtoehtoja ym. ni itse oon sitä mieltä, ett jos ei oo valmis/halukas syömään niitä lopunelämäänsä (ellei sit nauti jojoilusta) ni kannattaa pysyä normiruuassa.

Ja ite käytän levitteenä oivariinia, juustona norm.oltermannia ym.ym. ja pudotusta tapahtuu. Sitä vaan pitää ottaa liikunta osaks elämää siinä määrin, ett voi syödä mitä haluaa terveellisyyden puitteissa..

Mä syön joka aamu turkkilaista jugua ja marjoja. Pitää nälän paljon paremmin poissa kuin esimerkiksi puuro, jonka syömisen jälkeen mulla on ihan kiljuva nälkä jo puolen tunnin päästä. En karppaa, mutta syön kyllä tavallista vähemmän hiilareita. BMI 19, eli ei ole turkkilainen jugu mua ainakaan paisuttanut. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Siinä on kyllä aika paljon rasvaa. Osta mieluummin rasvatonta, maustamatonta jugurttia ja laita niitä marjoja sinne.

No mieluummin oon kokonaan ilman kuin sellaista litkua alkaisin syömään

Se laihduttaa vielä paremmin.

Kannattaa vältellä etenkin tälläisiä paljon rasvaa ja sokeria sisältäviä pommeja.

Päinvastoin! Illalla nimenomaan kannattaa syödä reilusti proteiinia ja rasvaa koska ne pitää nälkää paremmin ja verensokerin pidempään tasaisena. Mutta sokerit ja muutenkin hiilarit kannattaa jättää pois joka tapauksessa. Suomalaiset marjat on oikein hyvä vaihtoehto jogurtin kanssa, itse laitan sekaan yleensä vielä raejuustoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kumma juttu, että ne läskit ja laiskat ovat aina karppaajia...
Joo, täällä sellainen laiska läski karppi, jonka painoindeksi on alle 20 ja joka pyöräilee 30km päivässä ja harrastaa myös muuta liikuntaa. :D

Yhteistyössä