Onko Turkissa toukokuussa kuinka lämmintä? Onko kukaan ollut siihen aikaan siellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkki

Vieras
Tarkoitus olisi lähteä varman jossain 5-6 pvä ja olla 2 vkoa,mutta arvelluttaa,että mitenhän on sen lämmön kanssa. Koskaanhan ei tiedä mikä se ilma on,mutta noin pääsääntöisesti, onko kuin lämmintä.
Onkohan Sidessä ja Alanyassa paljonkin eroa lämmön suhteen?

Olen ollut 2 kertaa huhti-toukokuussa ja lämmintä on aina ollut =) Viimeksi olin vapun ja aurinko porotti niin kovasti suojakertoimista huolimatta, että poltin polvet, varpaat ja korvalehdet eli näin talven jälkeen kannattaa olla varovainen auringon suhteen :) Hyvää matkaa :)

Side on tosi kiva perheelle. Sinne vaan hyvää matkaa. Äkkilähtöjä saa tietty halvemmalla, mutta ei välttämättä 4 hengelle.

Mulla on sinne jo varaus tehtynä niin,etä en ole vielä maksanut varausmaksua. Ok. Tahdoisimme tosiaan sellaisen hieman rauhallisemman paikan missä jotain elämää kuitenkin myös on. Meillä pari nuorta mukana, me aikuiset ja taapero.

Auton ajattelimme vuokrata ka katsella Turkkia sieltä käsin. Onko parempi varata auto jo täältä vaiko sieltä vasta? Saako seiltä autoon istuimia tuolle taaperolle

Mulla on sinne jo varaus tehtynä niin,etä en ole vielä maksanut varausmaksua. Ok. Tahdoisimme tosiaan sellaisen hieman rauhallisemman paikan missä jotain elämää kuitenkin myös on. Meillä pari nuorta mukana, me aikuiset ja taapero.

Auton ajattelimme vuokrata ka katsella Turkkia sieltä käsin. Onko parempi varata auto jo täältä vaiko sieltä vasta? Saako seiltä autoon istuimia tuolle taaperolle

Varaa auto ihan paikan päältä suoraan. Istuimista en osaa Sidessä ikävä kyllä kertoa :(

Merivesi on vielä viileää, illat/yöt voi olla vilpoisia eli kannattaa pakata pitkähihaistakin mukaan.

Päivisin jo lämmintä, joidenkin mielestä jopa kuumaa.

Viisi toukokuuta olen tainnut Turkissa viettää.

Yhteistyössä