Onko tupperware jo vanhanaikainen juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kappas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kappas

Vieras
Onko TW ihan out? Vai vieläkö kukaan jaksaa enää kipoista innostua? Mä muistan, kun joskus järjestettiin ystäväpiirin kesken kutsuja ja aina oli saatava just TW-astioita, jos mitä...

Eipä ole nykyään enää moisia ilmiöitä näkynyt, vaikka hyviä tuotteita ovatkin.

Tulipahan vaan mieleen tällainen mielipidekysely, kun pyydettiin konsulentiksi, mutta siitäkin on jo muutama viikko aikaa, että en jaksanut innostua... mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miten ylihinnoiteltu muovi voisi olla "vanhanaikaista"?

Jaa, johtuisko "ylihinnoittelu" kestävyydestä. Omistan n.40v vuotta vanhan tupperin kannun joka ei vaan mene rikki, ja sitä on käytetty. Vallan mainioita tuotteita mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jaa, johtuisko "ylihinnoittelu" kestävyydestä. Omistan n.40v vuotta vanhan tupperin kannun joka ei vaan mene rikki, ja sitä on käytetty. Vallan mainioita tuotteita mun mielestä.

Ja sama on vaikkapa tokmannin tai minimanin euron kannuilla. Ainoa että noissa halpiksissa ei lue: ei saa pestä koneessa eikä käsin,ei saa laittaa pakastimeen eikä jääkaappiin eikä oikeastaan käyttää ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja sama on vaikkapa tokmannin tai minimanin euron kannuilla. Ainoa että noissa halpiksissa ei lue: ei saa pestä koneessa eikä käsin,ei saa laittaa pakastimeen eikä jääkaappiin eikä oikeastaan käyttää ollenkaan.
peesi, hyvin sanottu

mulla on ikivanhoja jostain halahallista ostettuja muovikuppeja, jotka on aivan kuin uusia ja sitten noita tupperin kuppeja, joista sisäpuoli on kamalassa kunnossa. En itse ainakaan ostaisi enää tupperia, en edes jaksaisi katsella jotain muovikippoa kymmeniä vuosia saatis sitten kohdella niitä kuin kruununjalokiviä. On ne mun mielestä vanhanaikaisia.

Taitaa tuo vähän hiipua, sillä enää ei tule kutsua esittelyihin "joka viikko"... :whistle: Olen itsekin ollut konsulenttina ja niitä kippoja ja kuppeja on nurkat vieläkin täynnä, eli ei edes tarvitse mennnä kutsuille. Katsoin myös uusinta kuvastoa nyt ja totesin, että värimaailmakin on muuttunut huonompaan suuntaan, joten tällä hetkellä tupperit ei innosta. Laatu on kyllä hyvä ja siltä osin tykkään tuotteista ja niitä voisin ostaakin, jos tarvitsisin, mutta mulle merkkaa myös ulkonäkö... ;)

Yhteistyössä